vandpumpe

Teknisk relateret snak
Allan#271

vandpumpe

Indlægaf Allan#271 » 8. maj 2009, 19:59

Saftsusme om ikke der stadig er et lille køle problem efter konfirmants kørsel idag
Har ellers her i vinters fået special lavet en aluplade med elsug på alu. køleren .
Next step er en olie køler eller også tænkte jeg på om det var en idè at sætte en airtex el waterpump på . Nogen der har erfaring med el-vandpumper af dette mærke ......og el-pumper i det hele taget ?

/Allan

k651

Saftsusme om ikke der stadig

Indlægaf k651 » 8. maj 2009, 20:14

Saftsusme om ikke der stadig er et lille køle problem efter konfirmants kørsel idag
Har ellers her i vinters fået special lavet en aluplade med elsug på alu. køleren .
Next step er en olie køler eller også tænkte jeg på om det var en idè at sætte en airtex el waterpump på . Nogen der har erfaring med el-vandpumper af dette mærke ......og el-pumper i det hele taget ?

/Allan

Hej Allan

Jeg tror David køre med El vandpumpe på hans bigblok.

Kim:sifone:

david

Saftsusme om ikke der stadig

Indlægaf david » 9. maj 2009, 19:50

/Allan

stik den en overdrive pulley så vandpumpen kører hurtigere rundt så kører :bus: :cheers2:

Allan#271

Den har fået flere snogninger

Indlægaf Allan#271 » 9. maj 2009, 21:18

Den har fået flere snogninger med mac sættet ..... Hva med el pumpen er det helt tosset ?

Tilbage til "Generelt teknisk forum"