Saftsusme om ikke der stadig er et lille køle problem efter konfirmants kørsel idag
Har ellers her i vinters fået special lavet en aluplade med elsug på alu. køleren .
Next step er en olie køler eller også tænkte jeg på om det var en idè at sætte en airtex el waterpump på . Nogen der har erfaring med el-vandpumper af dette mærke ......og el-pumper i det hele taget ?
/Allan
vandpumpe
Saftsusme om ikke der stadig
Saftsusme om ikke der stadig er et lille køle problem efter konfirmants kørsel idag
Har ellers her i vinters fået special lavet en aluplade med elsug på alu. køleren .
Next step er en olie køler eller også tænkte jeg på om det var en idè at sætte en airtex el waterpump på . Nogen der har erfaring med el-vandpumper af dette mærke ......og el-pumper i det hele taget ?
/Allan
Hej Allan
Jeg tror David køre med El vandpumpe på hans bigblok.
Kim:sifone:
Saftsusme om ikke der stadig
/Allan
stik den en overdrive pulley så vandpumpen kører hurtigere rundt så kører :bus: :cheers2:
Den har fået flere snogninger
Den har fået flere snogninger med mac sættet ..... Hva med el pumpen er det helt tosset ?
Tilbage til "Generelt teknisk forum"