Hej
Er der nogle der har erfaring/kendskab til et produkt der er godt til at seale glasfiber mod glasfiber i motorrum etc. meget gerne i farven sort og som er "malbart".
Mvh Jørn/841:confused:
Sealing!!
Hej Brian Tak for linket, men
Hej Brian
Tak for linket, men jeg udtrykte mig nok ikke klart nok da jeg mener 2 samlinger der mødes som "gaber" en kende så for at gøre samlingen pænere så kunne man måske bruge en type silikone el.lign.( sikaflex) som er malbar og som ikke hærder op til at blive stenhård så delene er til at skille ad igen.Det var så lige hvis der sad en med en viden om et specielt produkt som er godt og ikke mindst afprøvet.
Jørn
Tak for linket, men jeg udtrykte mig nok ikke klart nok da jeg mener 2 samlinger der mødes som "gaber" en kende så for at gøre samlingen pænere så kunne man måske bruge en type silikone el.lign.( sikaflex) som er malbar og som ikke hærder op til at blive stenhård så delene er til at skille ad igen.Det var så lige hvis der sad en med en viden om et specielt produkt som er godt og ikke mindst afprøvet.
Jørn
Hej Mercy Jeg prøver at se
Hej Mercy
Jeg prøver at se mig om i div. byggemarkeder, det kunne jo være at det findes i sort!
Jørn
Jeg prøver at se mig om i div. byggemarkeder, det kunne jo være at det findes i sort!
Jørn
Fiber arbejde

Hej Jørn
Jeg har lavet en del glasfiber arbejde med min 69, og har prøvet sika flex og andre produkter, hvor resultatet ikke blev optimal.
Så fandt jeg en butik/værksted som kun gjorde i glasfiber, her købte jeg noget glasfiber spartel og hærder, det er noget af det bedste jeg har prøvet og meget nem at arbejde med, jeg skal lige sige den spartel masse de har er ikke det samme som den du køber i et byggemarked, her er et link til butikken og de har som sagt et oneline salg. er du i tvivl så slå på tråden http://www.glasfiber-center.city-map-shop.de/
Mvh-Kim651
tlf-60879400
Tilbage til "Generelt teknisk forum"