Sealing!!

Teknisk relateret snak
Gæst

Sealing!!

Indlægaf Gæst » 17. okt 2008, 10:40

Hej

Er der nogle der har erfaring/kendskab til et produkt der er godt til at seale glasfiber mod glasfiber i motorrum etc. meget gerne i farven sort og som er "malbart".

Mvh Jørn/841:confused:

merc

Hej Jørn, Her er en link,

Indlægaf merc » 17. okt 2008, 13:26

Gæst

Hej Brian Tak for linket, men

Indlægaf Gæst » 17. okt 2008, 15:54

Hej Brian
Tak for linket, men jeg udtrykte mig nok ikke klart nok da jeg mener 2 samlinger der mødes som "gaber" en kende så for at gøre samlingen pænere så kunne man måske bruge en type silikone el.lign.( sikaflex) som er malbar og som ikke hærder op til at blive stenhård så delene er til at skille ad igen.Det var så lige hvis der sad en med en viden om et specielt produkt som er godt og ikke mindst afprøvet.
Jørn

mercy

sealing

Indlægaf mercy » 18. okt 2008, 09:30

Det ved jeg måske, du skal bruge en montagelim på tube til bollesprøjte.Man kan købe den i forskellige byggemarkeder, den er ikke sort men er gullig og kan overmales men den bilver helt hård efter hærdning.

Gæst

Hej Mercy Jeg prøver at se

Indlægaf Gæst » 18. okt 2008, 09:41

Hej Mercy
Jeg prøver at se mig om i div. byggemarkeder, det kunne jo være at det findes i sort!
Jørn

k651

Fiber arbejde

Indlægaf k651 » 18. okt 2008, 11:15

Hej Jørn

Jeg har lavet en del glasfiber arbejde med min 69, og har prøvet sika flex og andre produkter, hvor resultatet ikke blev optimal.
Så fandt jeg en butik/værksted som kun gjorde i glasfiber, her købte jeg noget glasfiber spartel og hærder, det er noget af det bedste jeg har prøvet og meget nem at arbejde med, jeg skal lige sige den spartel masse de har er ikke det samme som den du køber i et byggemarked, her er et link til butikken og de har som sagt et oneline salg. er du i tvivl så slå på tråden http://www.glasfiber-center.city-map-shop.de/
Mvh-Kim651
tlf-60879400

Gæst

Hej Kim Tak for rådet og

Indlægaf Gæst » 18. okt 2008, 19:46

Hej Kim
Tak for rådet og billederne.
Mvh Jørn

Tilbage til "Generelt teknisk forum"