Indlægaf Nils-C3 » 22. maj 2008, 10:17
Helt rigtigt Lasse !
Jeg ville for eksempel ikke betænke mig, ved at købe min drømmebil på ebay, til fx $40.000 eller mere, hvis der er een, som falder i ens smag.
Derefter ville jeg pronto tage til U.S. og checke bilen med ';checkhæftet i lommen';, hvis det så viser sig, at bilen ikke lever op til ens forventninger, kan man jo bare køre igen.
Hvis bilen ikke svarer til beskrivelsen på ebay,får det ingen konsekvenser.
Det eneste negative man får er en ';negativ feed-back'; og det kan jo være ligemeget i denne sammenhæng.
Man kan jo så også ';true'; sælger en kraftig negativ ';feed-back';. eller blive ';enig'; med ham om at afslutte uden ';feed-backs';.
De ';håndører';, som en flybillet, i denne sammenhæng koster, er jo givet godt ud.
Samtidig kan man, som en ekstra ';cadeau'; inden afrejsen afsøge området i U.S. for andre gode tilbud, og så tage dem med på vejen. Prøv f.x. ';GOOGLE EARTH'; med søgeord, som ';corvette';, ';used cars'; etc. når du har zoomet ind på et givet område.';hits`ene'; popper så op, som røde markeringer på kortet, som man kan klikke på, tit med henvisning til hjemmesider.
Oftest er de bedste tilbud, dem som ikke står på nettet, men ';just in roadside';
Nils.
PS.
';just a hint'; :
Jeg kender baggrunden på billederne til den røde G.S.´er, der er een i klubben, som har købt en sølv eller hvid C2 cab. samme sted; check galleriet. Man kunne jo så høre ham, hvor seriøse ';GM DOWN UNDER'; er.