Grand Sport Repl.

Alm. snak
Gæst

Grand Sport Repl.

Indlægaf Gæst » 21. maj 2008, 20:56

Nils' forslag er jo på mange måde godt nok - tak Nils.

Er der nogle som kan hjælpe med at kontrollere evt. importere og syne den ';fed'; bil

http://www.usedcorvettesforsale.com/1965-corvette-24106.html

Det burde jo være muligt at få plader på, eller 

Henrik

Roald #606

Re: Grand Sport Repl.

Indlægaf Roald #606 » 21. maj 2008, 21:56

så får du også alle de baglygter du kan få  Men vil det være meget mere anderledes end at indregistrere en hotrod? De største ændringer er vel kun lavet på glasfiberen og ruderammen.

HJN

Indlægaf HJN » 21. maj 2008, 22:25

Hej Roald

Der er da kun 2*2 baglygter - men kunne det ikke være sjovt at rulle sommeren imøde i den

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

Roald #606

Indlægaf Roald #606 » 21. maj 2008, 22:35

okay, jeg kiggede vist ikke lige grundigt nok første gang. Det lignede lige lygter hele vejen over bagende Jo det ville det, i den bil er du sikker på at få luft nok + opmærksomhed 

Jeg ville jo nok bare spekulere lidt over hvor svær sådan en er at komme af med igen. Det er jo nok kun en bil for kendere 

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 22. maj 2008, 00:28

Roald

Man kan vel sige at man minimum har hele europa som markedsplads, hvis det endelig skulle være, så jeg ville da ikke være nervøs for at kunne komme af med den igen.

Henrik synes den er fed, det synes du og jeg også, så jeg ville være fortrøstningsfuld. For mit eget vedkommende har jeg rigeligt i dampmaskinen, den gør mig glad hvereneste dag i denne tid hvor den kører sine 50 km om dagen når solen skinner.

Lykkemark

Roald #606

Indlægaf Roald #606 » 22. maj 2008, 02:05

ja, det har du nok egentligt ret i Bent  Man kan ihvertfald roligt sige det ikke er en bil man ser ofte (positivt ment).

Jeg ville også have nok i en enkelt hvis den kunne køre hele tiden 

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 22. maj 2008, 02:09

C2

Jeg ville ikke købe den bil ubeset

Kombinationen af at du tidligere har givet udtryk for at du er meget krakilsk omkring dine biler, og det faktum at det er absolut et fåtal af amerikanere der kan bygge noget der lever op til den standard vi her i europa forventer, samtidig med at bilen koster et anseligt beløb.

Når en amerikaner f.eks. skriver sådan: Torch Red paint, which is in nice condition. Has some minor imperfections and touch ups.
betyder det gerne at en større renovering kræves

Tag ikke dette som en advarsel mod at købe den, jeg har selv hang til specielle biler, men tag derover og se den, en flybillet koster ikke alverden.

Lasse

Lars #510

re:Grand Sport Repl.

Indlægaf Lars #510 » 22. maj 2008, 02:14

All rise for the GS!

selv en replica er jo ret fed ;-)

Nils-C3

Indlægaf Nils-C3 » 22. maj 2008, 10:17

Helt rigtigt Lasse  !
Jeg ville for eksempel ikke betænke mig, ved at købe min drømmebil på ebay, til fx  $40.000 eller mere, hvis der er een, som falder i ens smag.
Derefter ville jeg pronto tage til U.S. og checke bilen med ';checkhæftet i lommen';, hvis det så viser sig, at bilen ikke lever op til ens forventninger, kan man jo bare køre igen.
Hvis bilen ikke svarer til beskrivelsen på ebay,får det ingen konsekvenser.
Det eneste negative man får er en ';negativ feed-back'; og det kan jo være ligemeget i denne sammenhæng.
Man kan jo så også ';true'; sælger en kraftig negativ ';feed-back';. eller blive ';enig'; med ham om at afslutte uden ';feed-backs';.
De ';håndører';, som en flybillet, i denne sammenhæng koster, er jo givet godt ud.
 Samtidig kan man, som en ekstra ';cadeau'; inden afrejsen afsøge området i U.S. for andre gode tilbud, og så tage dem med på vejen. Prøv f.x. ';GOOGLE EARTH'; med søgeord, som ';corvette';, ';used cars'; etc. når du har zoomet ind på et givet område.';hits`ene'; popper så op, som røde markeringer på kortet, som man kan klikke på, tit med henvisning til hjemmesider.
Oftest er de bedste tilbud, dem som ikke står på nettet, men ';just in roadside';
Nils.
PS. 
';just a hint'; :
Jeg kender baggrunden på billederne til den røde G.S.´er, der er een i klubben, som har købt en sølv eller hvid C2 cab. samme sted; check galleriet. Man kunne jo så høre ham, hvor seriøse ';GM DOWN UNDER'; er.

HJN

Indlægaf HJN » 22. maj 2008, 10:30

Hej Lasse

Det havde jeg bestemt heller ikke tænkt mig. Det, jeg blandt andet ville spørge jer til råds om, var om man kender en i USA som mod betaling kan/vil kontrollere bilens tilstand for mig.

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

Tilbage til "Generelt forum"