...jamen lad os da endelig tie sandheden ihjel endnu en gang !! ....men hvorfor er det så vigtigt at lukke den debat hver gang. Hvis der ikke er nogen skeletter i skabet, så er der jo ikke noget at skjule.....skriv dog den rigtige historie og send den rundt....alt det der med at man bare kan ring og få historien, det holder jo ikke en meter...skal 400-500 medlemmer så ringe rundt til div. bestyrelsesmedlemmer/eks. bestyrelsesmedlemmer og få en 4-5 forskellige versioner...naaa, det er for langt ude. Skriv nu en officiel forklaring så den sag kan blive lukket...ellers vil den dukke op igen og igen og igen...osv
Hej JR.
Det er bestemt ikke for at tie noget ihjel at jeg syntes at denne tråd skal stoppe, det er nærmere for at det ikke skal udvikle sig til mudder kastning, lige som det gjorde sidst.
Sandhed eller ej, så er der nogle der har en MEGET kort lunte og er der en der skriver et forkert ord der kan misforståes, er der nogle der kommer helt op i det røde felt og så har vi balladen igen.
Som flere kloge hoveder har skrevet: Det er lettere at rette en misforståelse når man står overfor hinanden, end hvis det er på en mail hvor man måske ikke får at vide at der er nogle der har opfattet ens indlæg stik imod hensigten.
For mit vedkommende er jeg medlem af en Corvetteklub og ikke en diskussionsklub, så jeg vælger bare det negative fra.
Vette hilsen
Flemming.