2 corvette klubber

Alm. snak
usa1#137-841

...jamen lad os da endelig

Indlægaf usa1#137-841 » 19. jul 2011, 08:50

...jamen lad os da endelig tie sandheden ihjel endnu en gang !! ....men hvorfor er det så vigtigt at lukke den debat hver gang. Hvis der ikke er nogen skeletter i skabet, så er der jo ikke noget at skjule.....skriv dog den rigtige historie og send den rundt....alt det der med at man bare kan ring og få historien, det holder jo ikke en meter...skal 400-500 medlemmer så ringe rundt til div. bestyrelsesmedlemmer/eks. bestyrelsesmedlemmer og få en 4-5 forskellige versioner...naaa, det er for langt ude. Skriv nu en officiel forklaring så den sag kan blive lukket...ellers vil den dukke op igen og igen og igen...osv

Hej JR.
Det er bestemt ikke for at tie noget ihjel at jeg syntes at denne tråd skal stoppe, det er nærmere for at det ikke skal udvikle sig til mudder kastning, lige som det gjorde sidst.
Sandhed eller ej, så er der nogle der har en MEGET kort lunte og er der en der skriver et forkert ord der kan misforståes, er der nogle der kommer helt op i det røde felt og så har vi balladen igen.
Som flere kloge hoveder har skrevet: Det er lettere at rette en misforståelse når man står overfor hinanden, end hvis det er på en mail hvor man måske ikke får at vide at der er nogle der har opfattet ens indlæg stik imod hensigten.
For mit vedkommende er jeg medlem af en Corvetteklub og ikke en diskussionsklub, så jeg vælger bare det negative fra.

Vette hilsen
Flemming.

Gizmo69

...så kan vi jo lige

Indlægaf Gizmo69 » 19. jul 2011, 09:34

...så kan vi jo lige så godt lukke Forum ned, for der vil jo altid være nogen der misforstår et eller andet....og hvis du ikke (Flemming) vil være med i en diskussionsklub, så forstår jeg egentlig ikke hvorfor du blander dig i denne tråd....der er nogen som gerne vil ha sandheden frem i lyset, bare for bedre at kunne forstå hvad det egentlig er der foregår/har foregået og det kan jeg egentlig ikke se noget forkert i !! Og igen, hvis man har rent mel i posen, er det vel ikke noget problem at skrive forløbet ned og offentliggøre det.....

Gæst

Hørt JR.... :hurray: Lige en sidste

Indlægaf Gæst » 19. jul 2011, 09:58

Hørt JR.... :hurray:

Lige en sidste til "USA". Dette Forum er jo ikke kun til "Taksigelser" og "invitationer" .......
Men det er rigtig det kan vel ikke misforstås.

Nu ska je fanme ud at flyv ....

usa1#137-841

...så kan vi jo lige

Indlægaf usa1#137-841 » 19. jul 2011, 19:31

...så kan vi jo lige så godt lukke Forum ned, for der vil jo altid være nogen der misforstår et eller andet....og hvis du ikke (Flemming) vil være med i en diskussionsklub, så forstår jeg egentlig ikke hvorfor du blander dig i denne tråd....der er nogen som gerne vil ha sandheden frem i lyset, bare for bedre at kunne forstå hvad det egentlig er der foregår/har foregået og det kan jeg egentlig ikke se noget forkert i !! Og igen, hvis man har rent mel i posen, er det vel ikke noget problem at skrive forløbet ned og offentliggøre det.....

Ja, jeg må desværre give dig ret, jeg røg ind i en diskussion bare fordi jeg gerne ville forsvare nogle mennesker som jeg holder af.
Du vil gerne høre sandheden, tror du selv at du kan få den når det kun er den ene part der har adgang til dette forum? Du kan jo kun få den ene parts historie og da parterne skal mødes i retten, kunne det jo tyde på at den anden pert har en helt anden version af hændelsesforløbet.
Jeg selv er overhovedet ikke indblandet, jeg har bare prøvet at glatte ud, da jeg har gode venner i begge lejre.
Jeg forventer at vi får hele historien når retten har talt, jo før jo bedre.

Hilsen Flemming.

moesgaard-990

Hej Henrik E. Som du kan

Indlægaf moesgaard-990 » 27. jul 2011, 21:00

Hej Henrik E.
Som du kan se er det ikke alle der deler diskusionslysten. Jeg har været medlem af klubben siden 2008. Dengang fik jeg (vi)en fantastisk positiv modtagelse, har siden mødt en masse fortræffelige mennesker og været til mange fantastiske træf, der altid har været afholdt i en positiv ånd.
Men det bedste ved det hele er, at min søde kone deler min opfattelse.
Stor positiv Corvettehilsen
Christian:)

Gizmo69

..så kan det vidst ikke

Indlægaf Gizmo69 » 31. jul 2011, 15:48

..så kan det vidst ikke blive mere sukkersødt !! Der mangler bare lidt underlægningsmusik med violiner......

LasseG436

..så kan det vidst ikke

Indlægaf LasseG436 » 31. jul 2011, 18:56

..så kan det vidst ikke blive mere sukkersødt !! Der mangler bare lidt underlægningsmusik med violiner......

Hold da kæft en idiotisk bemærkning

usa1#137-841

Rolig nu Lasse, Han har

Indlægaf usa1#137-841 » 31. jul 2011, 19:08

Rolig nu Lasse, Han har det nok værst selv.

Hilsen
Flemming.

Gizmo69

Til Lasse og Flemming kan

Indlægaf Gizmo69 » 1. aug 2011, 07:23

Til Lasse og Flemming kan jeg jo kun sige ....Tak i lige måde !!....og tak til Lasse for det pæne ordvalg, men det er jo så åbenbart de eneste ord du kan....og hvis det er tonen i CCD, forstår man da måske bedre og bedre at der er nogen som har lavet en ny klub !!

(udmeldt) Tommy .E

SÅ..! nu kommer mine ord

Indlægaf (udmeldt) Tommy .E » 3. aug 2011, 08:13

SÅ..! nu kommer mine ord også og nok ikke gode til dig JR, kender dig ikke men det også ligegyldigt men kender de andre som du åbenbart mener er sukkersøde osv, men de har så givet mig en rigtig dejlig modtagelse i denne klub. Givet mig lov til at være mig selv og givet mig så mange dejlige oplevelser som ingen anden klub nogensinde har ku og formår.jeg slikker ikke røv på nogen og jeg er en person der sir min mening, og ret skal være ret..!
jeg aner ikke hvad der er sket i disse klubber og jeg er også lidt ligeglad, tommy er med i begge men det gør ikke at jeg har samme mening som ham...! han har venner i begge klubber og et eller andet sted er det vel interessen i alle deler og ikke at svine hianden til.Jeg kan så slet ikke fåstå hvorfor du JR er medlem her..? i hvilken interesse er det..?
og hvorfor ikke bruge tiden og livet på at være søde hvis man ikke kan skrive noget pænt så lad vær at skriv og så er det jo klart man skal ha sin mening men visse meninger skal man nok tie med......og så synes jeg da den her tråd bare skal ligge og det da fint der er 2 klubber for nogen kan bedre lide den ene og andre den anden...jeg har intet imod den nye men jeg synes det er noget barnligt fis at ligge her og skrive dårligt om hianden for det gir ikke god reklame for nogen af klubberne.........og ellers JR hav en rigtig dejlig sommer og nyd det gode vejr og smil til verden så smiler den også til dig.....KNus Birgit ( ps låner tommys profil men blir også snart nyt medlem af denne klub)

Tilbage til "Generelt forum"