Hvad er det for en knallert Lasse, her er mit nye projekt, ren nostalgi fra 1977 jeg havde sådan en da jeg var 18 :sifone: ca. 10 år siden
Claus, hvad er dog det for en skrækkelig gammel havelåge, den er jo fra en tid hvor en japansk motorcykel hverken kunne styre, bremse eller komme derudaf, lidt ligesom en harley. Desuden woblede de helt forskrækkeligt.
Jeg har kørt motocross siden jeg var knægt, og fik min første gademc som 16årig, og har også kørt en anelse roadracing, siden er det vel blevet til ca. 100 forskellige motorcykler. Den første var en Yamaha XS750, kan vel nærmest beskrives som et 3cylindret plovjern med kardantræk, den blev da også skiftet ud efter 2 måneder med en Honda 900 Boldo'r.
Når jeg tænker MC'er tænker jeg mest på alle dem jeg ikke har haft endnu, fremfor dem jeg har haft. Skulle jeg dog vælge en af fortidens MC'er, som jeg fortryder blev solgt, så må det være den Suzuki RG 500 Gamma jeg havde i 87
Men jeg har jo stadig en del gadecykler stående, jeg jeg er frisk på en tur på 2 hjul til sommer, vi kunne jo mødes på malerklemmen en først søndag i måneden, der er sikkert også nogle af de andre corvettetosser der har en 2hjuler der skal luftes