Nyt Legetøj

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
LasseG436

Nyt Legetøj

Indlægaf LasseG436 » 16. jan 2010, 16:55

Temperaturen her i californien er 27 Grader.

Jeg har lige købt mig 2 nye 2010 Yamaha YZF450 med fuelinjection, som jeg skal træne på de næste 3 uger på de forskellige californiske racetracks.

Det kan næsten ikke blive bedre, det skulle da lige være hvis jeg kunne slippe af med den influenza der har holdt mig i sengen på hotellet de sidste 4 dage med ca. 40 i feber, kommer sgu nok til at finde en kvaksalver jeg kan konsultere herovre.

Lykkemark

Unge Grebart Nu er der jo

Indlægaf Lykkemark » 16. jan 2010, 18:16

Unge Grebart

Nu er der jo mange dårlige undskyldninger for at ligge i "kassen" og fise den af, bare spørg min kone hun har hørt dem alle (ihvertfald dem jeg kan).
Feberen skal ned og det klares let og enkelt med det gode gamle kneb, der hedder Aspirin, samt kolde afvaskninger. (Kodimagnyl er ligesågodt).

God bedring dit arbejde kalder.

Dr. Lykkemark

LasseG436

Så fik jeg det sgu

Indlægaf LasseG436 » 16. jan 2010, 19:09

Så fik jeg det sgu til at virke med de billeder

Lars #510

Fedt Lasse! Det skal helt

Indlægaf Lars #510 » 17. jan 2010, 10:16

Fedt Lasse! Det skal helt sikkert nok blive sjovt det der!!

Rene Scholtz

Hej Lasse ,nu er det

Indlægaf Rene Scholtz » 17. jan 2010, 13:59

Hej Lasse ,nu er det ikke fordi jeg er misundelig, men tænk at du bare kan hoppe op på den nyindkøbte i skjorteærmer og bare drøne af sted. Og her sidder vi i det kolde Danmark og fryser. Garagen er ikke særlig indbydende.
Nå.......................... det jeg vil sige er pas nu på du ikke at få solstik :)
Kommer forresten lige i tanke om, at da jeg var hos Mick Trans. lå der en FED motorcross- bane, men det har du sikkert selv tjek på, ellers skriv. !
Vi hentede også benzin, ude i nærheden af en gl. nedlagt race-bane. Her var der også motorcross-bane.

LasseG436

Hej Lasse ,nu er det

Indlægaf LasseG436 » 17. jan 2010, 14:36

Hej Lasse ,nu er det ikke fordi jeg er misundelig, men tænk at du bare kan hoppe op på den nyindkøbte i skjorteærmer og bare drøne af sted. Og her sidder vi i det kolde Danmark og fryser. Garagen er ikke særlig indbydende.
Nå.......................... det jeg vil sige er pas nu på du ikke at få solstik :)
Kommer forresten lige i tanke om, at da jeg var hos Mick Trans. lå der en FED motorcross- bane, men det har du sikkert selv tjek på, ellers skriv. !
Vi hentede også benzin, ude i nærheden af en gl. nedlagt race-bane. Her var der også motorcross-bane.

Både træningen og hvilke baner det skal foregå på er planlagt på forhånd, en stor del af verdenseliten træner ligenu på de baner vi kører på.

På tirsdag ankommer Jesper Kjær Jørgensen, (europamester, samt 21 gange dansk mester) som skal være min personlige træner de næste 9 dage i træk med 5 timer om dagen på banen, det bliver sgu hårdt for sådan en halvgammel mand som mig, det er sgu godt at konditionen er ved at være i top. Desuden kommer der også 2 andre danske topkørere og deltager i træningen.

cjh-904

Hvad er det for en

Indlægaf cjh-904 » 19. jan 2010, 17:30

Hvad er det for en knallert Lasse, her er mit nye projekt, ren nostalgi fra 1977 jeg havde sådan en da jeg var 18 :sifone: ca. 10 år siden
Vedhæftede filer
!!rTUODQ!m0~$(KGrHqMOKj0EsIKF+WYcBLKLivW(wQ~~_27.jpg
!!rTUODQ!m0~$(KGrHqMOKj0EsIKF+WYcBLKLivW(wQ~~_27.jpg (66.94 KiB) Vist 5966 gange
!!rTUMm!!W0~$(KGrHqQOKkQEsnuUi+Q+BLKLiFKvuQ~~_27.jpg
!!rTUMm!!W0~$(KGrHqQOKkQEsnuUi+Q+BLKLiFKvuQ~~_27.jpg (54.79 KiB) Vist 5966 gange

Brugeravatar
Allan#373
Geografisk sted: Thisted

Hej Claus Ja og grise kan

Indlægaf Allan#373 » 19. jan 2010, 19:03

Hej Claus
Ja og grise kan flyve!! :rofl::rofl::smilielol5::smilielol5:
Ses til sommer
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

LasseG436

Hvad er det for en

Indlægaf LasseG436 » 20. jan 2010, 01:32

Hvad er det for en knallert Lasse, her er mit nye projekt, ren nostalgi fra 1977 jeg havde sådan en da jeg var 18 :sifone: ca. 10 år siden

Claus, hvad er dog det for en skrækkelig gammel havelåge, den er jo fra en tid hvor en japansk motorcykel hverken kunne styre, bremse eller komme derudaf, lidt ligesom en harley. Desuden woblede de helt forskrækkeligt.

Jeg har kørt motocross siden jeg var knægt, og fik min første gademc som 16årig, og har også kørt en anelse roadracing, siden er det vel blevet til ca. 100 forskellige motorcykler. Den første var en Yamaha XS750, kan vel nærmest beskrives som et 3cylindret plovjern med kardantræk, den blev da også skiftet ud efter 2 måneder med en Honda 900 Boldo'r.

Når jeg tænker MC'er tænker jeg mest på alle dem jeg ikke har haft endnu, fremfor dem jeg har haft. Skulle jeg dog vælge en af fortidens MC'er, som jeg fortryder blev solgt, så må det være den Suzuki RG 500 Gamma jeg havde i 87

Men jeg har jo stadig en del gadecykler stående, jeg jeg er frisk på en tur på 2 hjul til sommer, vi kunne jo mødes på malerklemmen en først søndag i måneden, der er sikkert også nogle af de andre corvettetosser der har en 2hjuler der skal luftes

cjh-904

Ja det er en fantastisk

Indlægaf cjh-904 » 20. jan 2010, 08:12

Ja det er en fantastisk motorcykel, den er ikke hurtig den kan ikke styre, det er jo fantastisk, man er ikke i tvivl om at man er i live, god ide med en cykeltur til malerklemmen, så kan du jo prøve en drengedrøm fra 1977 og lige den der Suxzuki det var da vist en fuser, man skal tilbage til 70erne for at finde herre motorcykler.

Tilbage til "Snak / off topic"