Det ser godt ud Niels. Især din rust-reparation virker særdeles professionel:thumbs:
Hvorfor har du valgt at bygge motoren til 355cui? Ville du ikke kunne lave den som f.eks. 383cui til samme pris, og derved hente 30-40 hk/tq mere ud af den?
Og umiddelbart burde de fede topstykker jo ikke have problemer med at føde en lidt større motor, eller hvad? Spændende at høre hvad der ligger til grund for dit valg.:bigear:
Mvh 69-Jensen.
Jeg kontaktede David i slutningen af 2005, for at høre hvad han kunne skaffe en 350'er. Vi aftalte en pris, og han bestildte så en hos den hedengangene Furious racing. Historien om dem/ham kender de fleste. Fra starten var det bare meningen at jeg skulle ha en alm. Gademotor. Senere blev jeg enig med mig selv om at den gerne måtte være lidt mere hidsig. Og igen lidt mere hidsig.
Derfor endte det med det som nu er den konfiguration, som David omtalte i en af de forrige posts.
Jeg har aftalt med David at vi kikker på en 1 1/4" eller 2" udstødning i rustfrit stål med crossover når efteråret nærmer sig.
Ydermere har jeg besluttet at købe det nye coilover sæt fra vansteel til bagtøjet. det gør at jeg ikke længere behøver at gå på kompromis med min hårde affjedring og dækkene ville også sidde pænere til skærmkanterne.
Niels :thumbs: