Indlægaf merc » 22. jan 2009, 08:55
Roolig nu,,
Før I hidser jer helt op he he ;)
Ferrarièn var en 360 èr, ved ikke efternavnet, men de snakkede om at den var omkring 5 sek til 100. Fik iøvrigt ca 10 omgange i den selv (fed bil) Det eneste der var lidt kedeligt, var gearskiftet på rattet, det var meget langsomt.
Det er klart at Ferrarièn var lidt hurtigere i svingene, men jeg havde så meget ekstra power på mellemstykkerne at det ikke var noget problem at køre ham op igen, så når vi nåede til langsiden, var det bare at trykke på gassen.
Undervognen på min C3èr er IKKE standart. Foran har jeg en bladfjeder, bagpå helt specielle Coilover, dvs. et fjederben i hver side, så man kan sætte højden og hårdheden. Derudover er der SBC alubremser over det hele.
-men jeg kan fortælle jer, at efter de 10 omgange jeg havde i Corvetten på banen, stod den bagefter og røg ud for alle 4 bremser. Arme bil :streger:
Hvis I vil se lidt på min undervogn, kan I gå ind på min blog og kikke. De havde en 430, som jeg også fik 10 omgange i, sammen med Morten Remmer, den var sat op til race med kulfiberbremser. Waaaauuuuu den kunne fande....og sgu bremse.
Til sidst lignede vi 360, 430 og min op på banen og kørte fra 0-150. Jeg var meget overrasket over hvor langsomme de var. -men absolut ingen tvivl, Ferrariens køreegenskaber er super, men jeg ville ikke på vilkår bytte min C3 væk til en pastabil ;););););););)
Brian