Alm. snak
david

Sådan David, så kan de

Indlægaf david » 21. jan 2009, 17:35

Sådan David, så kan de lære det - spaghetti ædere.... :-)

Ja enig men synes jeg kan huske noget om at Brian tæskede en 360'er på Sjællandsringen ganske eftertrykkeligt, det lignede nærmest en Fiat i baggear, men han forsøgte i det mindste det må man give ham...:streger:

Bondemand

Du skal vide Henrik. Lars

Indlægaf Bondemand » 21. jan 2009, 19:20

Du skal vide Henrik. Lars spiser ikke spagetti han køre bare i en!!!
Jeg ved han har ædt mange Corvetter det er hans livret.
Hvis vores forum skulle ligge sig op af det de har i USA har jeg svært ved at se enigheden om at de skal være corvette relateret .det ser de da stort på
over there.
Hilsen Bondemand:piggy:

Lars #510

Ja enig men synes jeg

Indlægaf Lars #510 » 21. jan 2009, 20:00

Ja enig men synes jeg kan huske noget om at Brian tæskede en 360'er på Sjællandsringen ganske eftertrykkeligt, det lignede nærmest en Fiat i baggear, men han forsøgte i det mindste det må man give ham...:streger:

Først af alt, hvorfor handler dette om hvad jeg køre i? Troede det handlede om avatare og regler herom?

anyway..

Jeg troede Brians bil var preppet til Drag race og ikke rigtig race? (stiv bagaksel ikke?)

Jeg mener endda at da jeg fik historien var det en Challenge 360 ér han kørte fra? Men det villa da bare endnu mere fantastisk!

Jeg har overværet en del challenge løb gennemårene, og ville syntes at det ville være noget, hmm.. spetakulært! hvis en C3 (også modded) lige kom indenom og satte dem på plads, eftertrykkeligt endda...

Jeg har kørt en 360 Challenge Stradale på bane, og det er en fantastisk hurtig bil, men dog kun en gade udgave en Challenge.

I alle tilfælde aer det imponerede! og kræver nok at vi skal høre hva du har lavet ved den C3 undervogn og bremse systemet Brian :confused:

david

Først af alt, hvorfor handler

Indlægaf david » 21. jan 2009, 20:20

Først af alt, hvorfor handler dette om hvad jeg køre i? Troede det handlede om avatare og regler herom?

anyway..

Jeg troede Brians bil var preppet til Drag race og ikke rigtig race? (stiv bagaksel ikke?)

Jeg mener endda at da jeg fik historien var det en Challenge 360 ér han kørte fra? Men det villa da bare endnu mere fantastisk!

Jeg har overværet en del challenge løb gennemårene, og ville syntes at det ville være noget, hmm.. spetakulært! hvis en C3 (også modded) lige kom indenom og satte dem på plads, eftertrykkeligt endda...

Jeg har kørt en 360 Challenge Stradale på bane, og det er en fantastisk hurtig bil, men dog kun en gade udgave en Challenge.

I alle tilfælde aer det imponerede! og kræver nok at vi skal høre hva du har lavet ved den C3 undervogn og bremse systemet Brian :confused:

C2 og C3 undervognen er den samme og ganske effektiv hvis alt er iorden og den er sat op til sjov. Brian kører ligesom Jimmy og jeg med Toms 12 boltede bagtøj som holder 1000 heste men samtidig har det originale design, resten af historien skal Brian næsten fortælle selv, her er den modificerede klump og axle kit:

Roald #606

Ja enig men synes jeg

Indlægaf Roald #606 » 21. jan 2009, 21:04

Drag race eller banekørsel? :Chevy_anim:

david

Drag race eller banekørsel? :Chevy_anim: Det

Indlægaf david » 21. jan 2009, 23:01

Drag race eller banekørsel? :Chevy_anim:

Det var banekørsel :cheers2:

Roald #606

Det var banekørsel :cheers2: Det

Indlægaf Roald #606 » 21. jan 2009, 23:22

Det var banekørsel :cheers2:

Det må jeg sige, det lyder utroligt. Specielt hvis det var en 360 Challenge

http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_360

Med en vægt på 1180 kg og 425 hk og bygget på 90'er teknologi. Opgivet til 4.1 sek fra 0-100. (data fra wikipedia)

Jeg tror jeg ville sidde og banke lidt i rattet hvis jeg som ejer af sådan en, blev overhalet af en C3, hvis grundliggende opbygning vel egentligt stammer fra starten af 60'erne :rofl:

merc

Roolig nu,, Før I

Indlægaf merc » 22. jan 2009, 08:55

Roolig nu,,

Før I hidser jer helt op he he ;)

Ferrarièn var en 360 èr, ved ikke efternavnet, men de snakkede om at den var omkring 5 sek til 100. Fik iøvrigt ca 10 omgange i den selv (fed bil) Det eneste der var lidt kedeligt, var gearskiftet på rattet, det var meget langsomt.

Det er klart at Ferrarièn var lidt hurtigere i svingene, men jeg havde så meget ekstra power på mellemstykkerne at det ikke var noget problem at køre ham op igen, så når vi nåede til langsiden, var det bare at trykke på gassen.

Undervognen på min C3èr er IKKE standart. Foran har jeg en bladfjeder, bagpå helt specielle Coilover, dvs. et fjederben i hver side, så man kan sætte højden og hårdheden. Derudover er der SBC alubremser over det hele.

-men jeg kan fortælle jer, at efter de 10 omgange jeg havde i Corvetten på banen, stod den bagefter og røg ud for alle 4 bremser. Arme bil :streger:
Hvis I vil se lidt på min undervogn, kan I gå ind på min blog og kikke. De havde en 430, som jeg også fik 10 omgange i, sammen med Morten Remmer, den var sat op til race med kulfiberbremser. Waaaauuuuu den kunne fande....og sgu bremse.
Til sidst lignede vi 360, 430 og min op på banen og kørte fra 0-150. Jeg var meget overrasket over hvor langsomme de var. -men absolut ingen tvivl, Ferrariens køreegenskaber er super, men jeg ville ikke på vilkår bytte min C3 væk til en pastabil ;););););););)

Brian

(udmeldt) C3

Lars510, Denne kommentar må ikke blive

Indlægaf (udmeldt) C3 » 22. jan 2009, 17:17

Lars510,

Denne kommentar må ikke blive hængende ubesvaret:

NEJ! C3 har ikke stiv bagaksel. Heller ikke Brians mig bekendt.

*S*

C3

merc

Lars ,,,, Kom til at

Indlægaf merc » 22. jan 2009, 17:48

Lars ,,,,

Kom til at tænke på er vingerne lavet i glasfiber eller kulfiber ???

Brian;)

Tilbage til "Generelt forum"