Nyt Blad ???

Alm. snak
sørensen

Nyt Blad ???

Indlægaf sørensen » 18. jan 2009, 08:49

Næ - det var det ikke. Jeg modtog idag et blad fra Corvette klubben i Sverige. 60 sider med masser af information og gode råd, de ka´de svenskere, et rigtig lækkert blad, og der kunne man måske lære noget. Jeg vil anbefale dem der har med det at gøre at få fat i et eksemplar, for at se hvordan det kan gøres!!

John #817

Jeg går ind for det

Indlægaf John #817 » 18. jan 2009, 09:04

Jeg går ind for det princip, at hvis man har en klage, skal man komme med mindst 2 gode forslag til, at ændre den/de ting man klager over. :seeya:

Christian #384

Flot Bjarne....! Du holder stilen!!!

Indlægaf Christian #384 » 18. jan 2009, 12:07

Flot Bjarne....! Du holder stilen!!! RESPEKT!!!!

Lysmand

Flot Bjarne....! Du holder stilen!!!

Indlægaf Lysmand » 18. jan 2009, 12:29

Flot Bjarne....! Du holder stilen!!! RESPEKT!!!!

:rofl::rofl::rofl:

Jeg synes nu faktisk, at bladet allerede er blevet langt bedre end for bare et år siden.

Der er selvfølgelig altid plads til forbedringer, men det kræver jo også at medlemerne, sender noget ind til redaktøren. Alt modtages til bladet og alle har oplevet et eller andet, eller læst en atikkel i bilmagasinet, som vi andre gerne vil høre om.

Men er du utilfreds med bladet, kunne du jo starte med at selv, at skrive et indlæg til det - Jeg mener ikke at have læst noget i bladet, du har skrevet ? :)

/Thomas..

Christian #384

:rofl::rofl::rofl: Jeg synes nu faktisk, at

Indlægaf Christian #384 » 18. jan 2009, 14:22

Jeg synes nu faktisk, at bladet allerede er blevet langt bedre end for bare et år siden.

Der er selvfølgelig altid plads til forbedringer, men det kræver jo også at medlemerne, sender noget ind til redaktøren. Alt modtages til bladet og alle har oplevet et eller andet, eller læst en atikkel i bilmagasinet, som vi andre gerne vil høre om.

Men er du utilfreds med bladet, kunne du jo starte med at selv, at skrive et indlæg til det - Jeg mener ikke at have læst noget i bladet, du har skrevet ? :)

/Thomas..

Hey Thomas.. Jeg går ud fra at du ikke refererer til mig.. Jeg har skrevet 4 indlæg, det femte er med i næste blad!

Lysmand

Hey Thomas.. Jeg går ud

Indlægaf Lysmand » 18. jan 2009, 18:01

Hey Thomas.. Jeg går ud fra at du ikke refererer til mig.. Jeg har skrevet 4 indlæg, det femte er med i næste blad!

Det var ikke til dig, jeg fandt såmænd dit første indlæg morsomt.. :seeya:

/Thomas..

Bankmand

Næ - det var det

Indlægaf Bankmand » 18. jan 2009, 19:57

Næ - det var det ikke. Jeg modtog idag et blad fra Corvette klubben i Sverige. 60 sider med masser af information og gode råd, de ka´de svenskere, et rigtig lækkert blad, og der kunne man måske lære noget. Jeg vil anbefale dem der har med det at gøre at få fat i et eksemplar, for at se hvordan det kan gøres!!

Here we go again.....:hurray:

Shark

udeblevet?

Indlægaf Shark » 18. jan 2009, 20:34

/Thomas..

Nu vi er skriver om bladet, hvornår er det seneste blad udkommet og hvornår kommer det første 2009 blad? Jeg tror det sidste jeg fik var nr.3/2008:(

Mvh.
Karsten

Christian #384

Jeg får sku nok ikke

Indlægaf Christian #384 » 18. jan 2009, 21:08

Jeg får sku nok ikke lov til at blive medlem i "den nye klub"

:smilielol5:

merc

Der er jo nok et

Indlægaf merc » 18. jan 2009, 21:45

Der er jo nok et par stykker mere,,,,,:party1::party1::party1::party1:

Tilbage til "Generelt forum"