Nyt Blad ???
Nyt Blad ???
Næ - det var det ikke. Jeg modtog idag et blad fra Corvette klubben i Sverige. 60 sider med masser af information og gode råd, de ka´de svenskere, et rigtig lækkert blad, og der kunne man måske lære noget. Jeg vil anbefale dem der har med det at gøre at få fat i et eksemplar, for at se hvordan det kan gøres!!
Jeg går ind for det
Jeg går ind for det princip, at hvis man har en klage, skal man komme med mindst 2 gode forslag til, at ændre den/de ting man klager over. :seeya:
-
Flot Bjarne....! Du holder stilen!!!
Flot Bjarne....! Du holder stilen!!! RESPEKT!!!!
Flot Bjarne....! Du holder stilen!!!
Flot Bjarne....! Du holder stilen!!! RESPEKT!!!!
:rofl::rofl::rofl:
Jeg synes nu faktisk, at bladet allerede er blevet langt bedre end for bare et år siden.
Der er selvfølgelig altid plads til forbedringer, men det kræver jo også at medlemerne, sender noget ind til redaktøren. Alt modtages til bladet og alle har oplevet et eller andet, eller læst en atikkel i bilmagasinet, som vi andre gerne vil høre om.
Men er du utilfreds med bladet, kunne du jo starte med at selv, at skrive et indlæg til det - Jeg mener ikke at have læst noget i bladet, du har skrevet ? :)
/Thomas..
-
:rofl::rofl::rofl: Jeg synes nu faktisk, at
Jeg synes nu faktisk, at bladet allerede er blevet langt bedre end for bare et år siden.
Der er selvfølgelig altid plads til forbedringer, men det kræver jo også at medlemerne, sender noget ind til redaktøren. Alt modtages til bladet og alle har oplevet et eller andet, eller læst en atikkel i bilmagasinet, som vi andre gerne vil høre om.
Men er du utilfreds med bladet, kunne du jo starte med at selv, at skrive et indlæg til det - Jeg mener ikke at have læst noget i bladet, du har skrevet ? :)
/Thomas..
Hey Thomas.. Jeg går ud fra at du ikke refererer til mig.. Jeg har skrevet 4 indlæg, det femte er med i næste blad!
Hey Thomas.. Jeg går ud
Hey Thomas.. Jeg går ud fra at du ikke refererer til mig.. Jeg har skrevet 4 indlæg, det femte er med i næste blad!
Det var ikke til dig, jeg fandt såmænd dit første indlæg morsomt.. :seeya:
/Thomas..
Næ - det var det
Næ - det var det ikke. Jeg modtog idag et blad fra Corvette klubben i Sverige. 60 sider med masser af information og gode råd, de ka´de svenskere, et rigtig lækkert blad, og der kunne man måske lære noget. Jeg vil anbefale dem der har med det at gøre at få fat i et eksemplar, for at se hvordan det kan gøres!!
Here we go again.....:hurray:
udeblevet?
/Thomas..
Nu vi er skriver om bladet, hvornår er det seneste blad udkommet og hvornår kommer det første 2009 blad? Jeg tror det sidste jeg fik var nr.3/2008:(
Mvh.
Karsten
-
Jeg får sku nok ikke
Jeg får sku nok ikke lov til at blive medlem i "den nye klub"
:smilielol5:
:smilielol5:
Der er jo nok et
Der er jo nok et par stykker mere,,,,,:party1::party1::party1::party1: