Indlægaf Lysmand » 31. okt 2008, 18:02
Alt efter hvor godt den moderne bil er trimmet ind fra fabrikken kan man opnå alt mellem ingenting og 10% på en benzin suge motor. Man skal huske på at moderne biler ofte er trimmet ind med fokus på at den skal kunne køre på lavere kvalitet benzin, skal være så økonomisk som muligt osv. Hvis man er villig til at give kald på brændstoføkonomi og altid køre på 99 oktan V-Power, så kan man godt opnå lidt. Jeg er dog sikker på at de nye Corvetter, fra fabrikkens side, er lavet rimeligt godt :patriot:
Jeg personligt synes at det er en skam ikke at udnytte disse unikke kompetencer når de nu gerne vil hjælpe klubbens øvrige medlemmer. Måske nogle medlemmer er fuldstændig ligeglade med om deres bil kører som den burde, bare der er fest og dæk røg i gaden ? Mange andre medlemmer interesserer sig med garanti også for det mere tekniske i deres bil og; det ene udelukker jo ikke det andet???? :Chevy_anim:
Mvh
Karsten Horn
Hej Karsten.
Tak for svaret vedr. min C5 - det var som forventet.. :cheers2:
Og tak for en rigtig god forklaring på hvorfor man bør støtte op, om sådan et arrangement, det var på tide, at en af jer "nørder" (positiv ment) kom på banen, med en forklaring selv jeg kunne forstå !! :hurray:
/Thomas..