Jamen unge Allan, så er vi jo der igen, som sædvanligt på jagt efter de lette løsninger.
Nej Lasse, selvom man kunne skrue et 134a baseret kølemiddel sammen til unge Allans bil, vil det ikke hjælpe en døjt. Grunden til at Allans bil bliver for varm er, at Allan ikke vil høre. Kølemidler hjælper ikke på hørelsen.
Jeg har tidligere i forbindelse med julen, foreslået den unge mand, at fatte en løvsav og save nogle festlige stjerner og hyggelige juletræer ud af den rigelige fiber der udgør kølerhjelmen, og derefter omdanne disse effekter til en hyggelig juleuro til stor glæde for den øvrige familie, og samtidig til glæde for hans motor, der derved kan komme af med overskudsvarmen. Men næ nej, det var for besværligt og for koldt, og ja I tror ikke jeres øjne og ører når i ser den unge mands tyndeste undskyldning: ';Jeg kan heller ikke save lige';.
Nuvel, nu skal det jo ikke hedde sig at man ikke får svar når man spørger, så Allan, nu får du så den nemme løsning:
Du monterer:
Som du fik til overs fra den gamle Volvo 210, på din corvette (det kan du godt finde ud af ikke ?)
Derefter sætter du
på krogen. Den lånte du jo af nabo';en for to år siden. Naboen har (mellem os to) også opgivet at få den tilbage, sammen med sin stige, frugtplukker, græsslåmaskine, havetromle, kuglegrill, hængekøje, rørtang, andenæb og makrelsalat.
På traileren anbringer du så dette
køletårn. Du kan se de to rør for oven, der forbinder du bare øverste og nederste kølerslange til. Derefter piller du din alukøler og de vindmøller du har klistret på samme af. Pakker det i en pæn solid papkasse og sender effekterne FRANKO til mig, da jeg åbenbart bedre forstår at sætte pris på disse sager en du formår.
Så skulle dit kølerproblem være løst for altid.

Lykkemark