Pointen er at dette er den danske corvetteklubs hjemmeside hvor medlemmerne kan hyggesludre, lave aftaler, udveksle erfaringer, gode råd, ideer mv.
Hvis enhver tråd som omhandler et potentielt indkøb af dele hijackes af en forhandler (det være sig Firstmile, Streetparts, Us Auto, Lynegård mv) i salgsøjemed med priser, billeder mv. ryger hele ideen med hjemmesiden, vi skal jo efter min mening hjælpe hinanden, for de fleste af os har erfaringer som andre kan bruge, disse erfaringer kunne f.eks. være at ebay til tider er et godt og billigt alternativ(hvis man benytter alm. post/us postal er fragten minimal se dette link
pe.usps.com/text/Imm/ce_020.htm#ep1626221 for 14 pund giver det Priority Mail® Flat Rate EstimatedDeliveryTime';>6 - 10 Days $37.00 ) hvis man står og mangler stumper. For nogle er det en del af hobbyen at handle med forskellige leverandører for på den måde at få en større og bredere erfaring, en erfaring som kunne komme andre til gode.
Jeg tror efterhånden de fleste er klar over at firstmile er en seriøs leverandør til det danske corvettefolk og det er jo glimrende. Men vi har jo også andre samarbejdsparterne både i danmark og usa og i solidaritet med de indgåede aftaler er det efter min mening ikke hensigtsmæssigt at en enkelt leverandør benytter dette forum som sin salgsbase.