Indlægaf Vesterby » 10. apr 2024, 23:25
Hej med Jer dejlige ansøgere af sommertræf…
Ikke for at være en træls person. Men vi er nogle, som ikke vil tilmelde os til dette sommertræf inden vi kender programmet på hvad der skal ske.. hvad skal vi.. ? Vi skal vel ud at se noget i nærområde… noget som os der kommer langvejs fra, ikke har set eller ved der eksistere… tænker da i har en plan for hvad der skal ske fra fredag til søndag..
Jeg skriver til jer… fordi så længe der ikke er en program for hvad der skal ske.. er vi nogle som ikke vil tilmelde os før der et program på hvad der skal ske..?
Program for Fredag Lørdag Søndag.. jeg håber ikke at vi bare skal side på Hotellet de dage…
Det kunne jeg faktisk godt forestille mig der er andre som der venter på noget info…
Men der er sat en betalings frist på… det må jo også være en tilmeldings frist..
ellers har jeg misforstående…
Hvis jeg forstår det rigtig så må sidste tilmelding være den 13 maj 2023..
I skrive dobbelt værelse 3900,- er det for 2 personer eller er det 3900,- pr. Person… tænker bare det er en rat vigtig info at få med..
Det er meget vigtig for mig at sige at jeg skriver til jer for at hjælpe.. ikke for at være en sur gammel mand…
For vi er en hånd fuld som ikke helt kan følge jer hvad i har tænk.. mellem liniere.. angående det som i har skrevet.
Håber snarlig info. Så vi kan tage stilling til om vi skal med på sommer træffet…
Mvh Anders
Tlf 20154002