Hej Forum,
Min 1971 C3 skal til syn. Min mekaniker siger at der skal være side bliklys på - er det korrekt?
Bagtøjet skal skiftes - er der nogen der har erfaring med hvad det koster at renovere det gamle? Motoren er 350 Cu - TH400 automat gearkasse.
Mvh
Michael
Side bliklys og bagtøj
-
Re: Side bliklys og bagtøj
Hej Michael.
Det er korrekt, at der skal sideblink på, det skulle min også.
Har fået renoveret mit bagtøj, pris kr.22.000
Mvh. Lasse
Det er korrekt, at der skal sideblink på, det skulle min også.
Har fået renoveret mit bagtøj, pris kr.22.000
Mvh. Lasse
-
Tak for svar Lasse
Hej
Med hensyn til blinklys så har jeg limet blinklyset på i "gællerne" i forskærmen, kan købes hos Streetparts. De røde markeringslygter er iflg. synsmanden ikke i orden så de skal dækkes af. Den har tidligere været synet uden problemer, der var pæren bare taget ud.
Med hensyn til blinklys så har jeg limet blinklyset på i "gællerne" i forskærmen, kan købes hos Streetparts. De røde markeringslygter er iflg. synsmanden ikke i orden så de skal dækkes af. Den har tidligere været synet uden problemer, der var pæren bare taget ud.
- Vedhæftede filer
-
- IMG_1385.jpg (5.37 MiB) Vist 18727 gange
Corvette C3 begs to be driven

-
Hej,
Det var smart - tak for det. Det undre mig bare at der skal sideblik på, når den er type godkendt uden.
Mvh
Michael
Det var smart - tak for det. Det undre mig bare at der skal sideblik på, når den er type godkendt uden.
Mvh
Michael
hej. alle biler i danmark skal have sideblink. mange importbiler er uden sideblink. mange c3 er også født med røde blink bag. disse skal være orange !
Tilbage til "Teknisk Forum C3"