Er der ikke nogen der kan lave en artikel om sommertræf 2012, Viking Run 2012, 5 dagestræffet 2012, eller nogen af de andre træf der har været i årets løb. Det kunne også være artikler om hvordan man fik sin bil. SÅ KOM NU IGANG MED AT SKRIVE SÅ JEG SLIPPER FOR AT BRINGE ARTIKLER FRA MUSTANGCLUBBEN. Send artiklen til hbfoto@hbtotal.dk
mvh
Henrik
CCD nyt
-
Hey Henrik! Hvornår er deadline for
Hey Henrik!
Hvornår er deadline for indsendelse?
Med Vette-hilsner
Peter:yo:
Hvornår er deadline for indsendelse?
Med Vette-hilsner
Peter:yo:
-
så hurtig som mulig, men
så hurtig som mulig, men der er ikke sat nogen deadline endnu
-
Hej. Som forslag og til inspiration,
Hej.
Som forslag og til inspiration, så kunne jeg godt tænke mig historier om hvad I alle laver på jeres biler - altså gennemgang af baggrund, hvordan i gjorde og hvad resultatet blev.
Blot en tanke.
/Jan
Som forslag og til inspiration, så kunne jeg godt tænke mig historier om hvad I alle laver på jeres biler - altså gennemgang af baggrund, hvordan i gjorde og hvad resultatet blev.
Blot en tanke.
/Jan
-
Var der ikke en der
Var der ikke en der kunne skrive lidt om, hele processen i forbindelse med betaling af afgift, syn, toldsyn ect. ect.
så os der er ved at stikke næsen ind i dette gedemarked, ved hvad der venter, samt hvad vi evt. skal være forberedt på
En "brugsanvisning" ???
Det ville være en kæmpe hjælp, og kunne give lidt ro i maven
På forhånd tak
Søren
så os der er ved at stikke næsen ind i dette gedemarked, ved hvad der venter, samt hvad vi evt. skal være forberedt på
En "brugsanvisning" ???
Det ville være en kæmpe hjælp, og kunne give lidt ro i maven
På forhånd tak
Søren