Web ophør!

Alm. snak
admin

Web ophør!

Indlægaf admin » 20. apr 2012, 19:06

Er idag fredag d. 20 blevet opsagt som webmaster ved Club Corvette Denmark af bestyrelsen, det er jo beklageligt, men det aksepteres fuld ud.

"... men bær over med dem, thi de ved ikke hvad de gør!!"

Her er lige lidt historie:

I Juni 2007 blev jeg hentet ind af daværende bestyrelsesmedlem Jørgen(firstmile) for at forsætte efter Jesper der ikke havde tid mere. Dette gjorde jeg så og brugte en masse tid på at programmerer det hele om til en anden type Forums.

I Dec 2007 Begyndte D. og Co. deres mærkværdige mail og chikane, hvor de følte sig forbigået og mente de var en del bedre. Jeg var nok en af de første der oplevede dette.

Marts 2008 opgav jeg og kastede håndklædet i ringen, og forsøgte også at få dem ud, ved en ekstra generalforsamling. Det lykkedes ikke, men senere er det da sket da også andre oplevede deres væremåde. Jeg måtte da aflevere mange timers arbejde og kodning, kvit og frit som de begyndte at rode rund i.

Marts 2008 D. og Co. overtager med mange luftige planer, som aldrig blev ført helt ud i livet.

Nov 2009 blev jeg igen bedt om at hjælpe klubben ud af en kattepine, da det var meget svært at få noget igennem og det hele kørte i to forskellige systemer.
Jeg så hvor beskidt det var, da D. og Co blev frataget hvervet og sagde til mig selv det skulle ikke ske igen.
Men nu sker det så alligevel!
Betingelsen dengang var frie hænder til at gøre hvad der var nødvendig. Det hele skulle laves om til en bedre version, og tilføjes en del ekstra software og finesser.
For ikke umiddelbart at blive "kastet ud" er alle filer som er udviklet af mig forsynet med denne, som kan ses ved at højreklikke på filerne og "vis Kilde":

*----------------------------- THIS IS NOT FREE SOFTWARE --------------------------------------*
* This software is copyright 2010 - 2012 and is designed and developed for vBulletin 4.x *
* by Bjarne Grønholdt Pedersen and is not a part of vBulletin Forum license. *
*-------------------------------------------------------------------------------------------------------*

Bestyrelsen er bekendt med at klubben senere ville få det hele kvit og frit, - når jeg vil og det er klar til dette, - og så måske en anden bestyrelse.
Nu vil den nuværende bestyrelsen så fratage mig mine rettigheder og forære softwaren til et firma, som bestyrelsen vil udliciterer til på samme måde som med CCD-NYT den gang der var så meget ballade, og som så senere kan udnytte denne eller måske interessante dele deraf til andre af deres websider.

Onsdag nat var et par af gutterne fra vBulletin inde for at vurderer hele sitet med et admin password. Den pris de kom frem til har jeg så tillagt de domæneregistringer jeg ejer idag, men det vil klubben ikke betale.

Man må da kunne forstå man ikke kan forære to år, med mange hundrede timers arbejde og kode, til et firma som skal tjene penge på det.

Der skal lige indføjes her at sletning og udelukkelse af brugere altid har været et samarbejde imellem den da værende bestyrelse, det kan bekræftes at både Lykkemark og Gerda, hvis de da vil stå frem, - men det har altid været mig der skulle tage øretæverne, - ellers findes det pr mail.

Da klubben jo så ikke vil betale mig, må de betale det valgte firma for at udvikle nær det samme, for det klubben har her er ganske unikt, og findes ikke i vBulletin forum softwaren. Klubbens side nedlukkes derfor til standard udgaven af vBulletin Forum lørdag formiddag engang.

Følgende filer lukkes og slettes:

Forsiden

Alle vejledninger til benyttelse af Forum
Velkommen til (udlæsning af nye medlemmer)
Træfoversigt (Udlæsning af træfkalenderen)
Billedvisnig af medlemmer biler.

Under Forums
Medlems besøg de sidste timer
Websites der har sendt besøg idag

ALT hvad der ligger under ?Medlem Siden?

Bestyrelsen
Mailprogram for mail til Bestyrelsen
Vedtægter
Indmeldelse
Træf Oversigt
For Medlemmer
Medlemsliste (Udlæsning)
Opload af Billeder til Forsiden
Bildata og Medlemsinfo
CCD-nyt (ikke PDF men linket og udvisning af dem)
Rabat og sponsoraftaler

ALT hvad der ligger under ?Teknik?

Corvette i Shortform
Tekniske PDF filer
Paint Codes
Engine Codes
Engine Suffix
V.I.N.
CCD De små gule lapper

ALT hvad der ligger under ?Corvette Salg?

Find Corvette til Salg
Mailprogram til afsendelse af mail til annoncør
Ønsker du at sælge en Corvette
Billedopload til annoncer
Redigering af annoncer

Med beklagelse:
Bjarne Grønholdt Pedersen

(Der står nok andre i kulissen der gerne vil have det)

Ole Christensen

Generalt, syntes jeg som medlem

Indlægaf Ole Christensen » 20. apr 2012, 21:34

Generalt, syntes jeg som medlem at det er kedeligt at der skal være fniderier om det ene og det andet, istedet for at prise dem der laver et godt stykke arbejde. uanset hvem der gør hvad, så er der altid nogle der ikke er ening.
Vi som medlemmer er i corvette klubben for at konsentrere os om Corvetter, teknik, billeder og samvær og køre nogle gode ture sammen.
Det vil være det samme som at køre en tur og altid dreje til højre, vil man have et godt samvær må man følge med og prise dem der gør det arbejde for at turen lykkes.
Som regl er det dem der brokker sig der aldirg vil tage ansvar for det de lige har skabt splid med.
Blir det ved mister klubben samvær og splittelse, og måske med en endnu ny corvette klub, det syntes jeg ikke at det skal være.

Dette er ikke møntet på Bjarne eller nogle andre i klubben, det er bare noget man skal tænke over, som sagt er vi her for kammerat skabet, ture o.s.v pris dem der godt vil gøre et stykke arbejde, vi kan ikke alle være eninge. også syntes jeg at man ikke skal bruge hjemmeside til at kaste bolde efter hianden, bør gøres uden for hjemmeside så vi kan nyde hjemmside om det vi alle vil snakke corvette.

Dette er bare en mening / Holdning (ikke brok)

Godt Corvette år til jer alle.

LasseG436

Bjarne, da du tilsyneladende ønsker

Indlægaf LasseG436 » 21. apr 2012, 06:34

Bjarne, da du tilsyneladende ønsker betaling for din tid som webmaster, har du så tænkt dig at komme med en pris på søndagens GF?

admin

Der ønskes ikke betaling for

Indlægaf admin » 21. apr 2012, 07:09

Der ønskes ikke betaling for min tid som webmaster ej heller for at fortsætte. Der ønskes betaling hvis bestyrelsen vil forære et stykke copyright arbejde til et firma eller andre, som så senere kan udnytte hele eller dele af koden til andre websider. Den går bare ikke, sådan gør man ikke.

Det er hele tiden blevet nævnt, at klubben senere, når softwaren, og jeg var helt parat til dette sammen med div. club domæner ville blive klubbens ejendom kvit og frit. Man bliver jo også ældre med tiden.

Det er nok ikke aktuelt mere, for nu er det fjernet. Der ligger dog en total backup fra Fredag kl 18, hvis det skulle blive aktuelt.
Har hele tiden haft det lidt svært at passe GF ind p.g.a. andre planer om formiddagen, så da det også ser ud til at blive et stort slagsmål, så deltager jeg ikke, - så kan i diskuterer i fred!.

Der er ikke noget at gøre ved det, det er jo bestyrelsen der bestemmer, at de så er under pres fra anden side, det.....

morten 598

Hej bjarne Du har ret i

Indlægaf morten 598 » 21. apr 2012, 11:27

Hej bjarne

Du har ret i at man bliver ældre, men alt andet er noget sludder

Hilsen Morten

Goofy

Er idag blevet opsagt som

Indlægaf Goofy » 21. apr 2012, 12:31

Er idag blevet opsagt som webmaster ved Club Corvette Denmark af bestyrelsen, det er jo beklageligt, men det aksepteres fuld ud.

Drastisk beslutning. om fredagen før GF om søndagen.

Hilsen Jesper.

ps. det kan man da kalde TOP styrring ..............

cjh-904

Tak Bjarne, det er da

Indlægaf cjh-904 » 23. apr 2012, 17:42

Tak Bjarne, det er da storsind, ikke noget med være mavesur, bare ked af det, det er vel den tilstand du er i nu.:ack2:

Gæst

Nej - jeg er ikke

Indlægaf Gæst » 23. apr 2012, 19:25

Nej - jeg er ikke mavesur og har heller ikke ondt i r.... , har det faktisk ganske fortrinligt og i udmærket humør efter disse mange år. Som konen også mange gange har sagt ".. hvorfor bliver du dog ved!", og hvorfor gør man det i grunden???
Man kan vel så sige, det var noget af en "kæmpebøf" bestyrelsen gjorde. Dem om det, ikke engang 4 corvetterelaterede domæne navne ville de have. Formanden skriver stadig mail og skal have nogle forklaringer, og kan ikke forstå en pind pind pind pind!
Så nu skal sommeren NYDES, - hvis den nogensinde kommer! :driving: 5 gear, det bare derudaf.....

Tilbage til "Generelt forum"