Registreringsafgift
-
Registreringsafgift
Jeg har netop modtaget en forhåndsvurdering fra told og skat på min 1969 big block coupe.
T&S angiver I feltet 'foreløbig afgiftspligtig værdi' 57.200, samt skriver desuden ?I original stand? 22.800
I feltet 'depositum for registreringsafgift' angives 97.000, samt ?original? 46.458
Jeg forstår ikke disse tal - betyder dette at jeg skal betale 97.000 hvis bilen ikke er original, men hvis bilen er original 46.458 ?. Hvad skal således betales i depositum ?
Jeg var af den opfattelse at afgiften var ca. 30.000.
Nogen der har tilsvarende erfaringer ? Hvad skal jeg gøre for at få afgiften nedsat ?
Re: Registreringsafgift
Fordi folk er ansat ved TS er ikke ensbetydende med at de er dygtige, slap bare af, for du er blevet serviceret af en inkompetent.
Boe
Boe
-
Re: Registreringsafgift
Prøv i første omgang at kontakte T&S igen med reference til T&S' egen hjemmeside, hvor der er masser af 69 vetter til omkring 30.000 kr. (reg. afgift). Bed dem om en forklaring. Det kunne jo være at der er tale om en fejl fra deres side. Er din 69'er modificeret så meget at det er åbenlyst for selv en ukyndig T&S person? Har du f.eks. givet dem for mange oplysninger i din forespørgsel om reg. afgift?
Påskehilsen
Claus
Påskehilsen
Claus