Hej alle.
Da man nu er sygemeldt, og dermed ligger med næsen i vejret, det meste af dagen, så sidder man i skrivende stund og kikker sig lidt omkring i Corvette verdenen.
Der er mange der spørger lidt indtil, såd'n ala hvad skal man kikke efter, ruster disse biler, eller endnu bedre: hvad er et projekt ?
Nu er der nok nogle der har læst et eller andet jeg har skrevet før, der handler lidt om, at jeg er i markedet efter en Norton Commando motorcykel. Dem er der mange af, ligesom Corvetter, det handler om at finde den rigtige, til den rigtige pris, i den rigtige stand.
Se nu lægger jeg et link her, som man kan køre igennem, man kan vælge at læse hele balladen, og hvis man ikke gider det, så kan man blot læse billeder, især fra side 3 og fremefter.
http://forums.corvetteforum.com/c3-general/2842166-my-1977-project-body-off-restoration.html
Det der slår mig her, ved denne gennemgang, er: "alle de ting man ikke ser ved første øjekast".
Lykkemark
En Corvette C3's mulige tilstand, eller ?
Stort stykke arbejde de er
Stort stykke arbejde de er igang med, men han skulle sgu nok have ladet en smed klare svejsearbejdet, for det er han sgu ikke sluppet godt fra.
Rammen har mistet sin styrke
Rammen har mistet sin styrke efter han har fuldsvejset den, håber ikke han er flymekaniker.
Men noget helt andet er, tør man bruge sådan en bil efter sådan et stort og tidskrævende stykke arbejde.
Men noget helt andet er, tør man bruge sådan en bil efter sådan et stort og tidskrævende stykke arbejde.
-
Hold da op , de
Hold da op , de gir den godtnok gas :D