mail adresse og telefon nr.

Alm. snak
Bondemand

mail adresse og telefon nr.

Indlægaf Bondemand » 31. aug 2011, 15:29

Da jeg ikke er hemmelig medlem vil jeg ger ligge mit telefon nr. og mail adresse offentligt tilgængelig.
Jens Kjær nr. 296

mail: Jens@proforma.dk og Tlf. 40 41 96 40

admin

Ja der gik jo ikke

Indlægaf admin » 2. sep 2011, 09:30

Ja der gik jo ikke mange dage før Google fandt den, så nu er den ihvertfald offentlig, hvor også spamfirmaer finder den.

Jeg vil anbefale dig et virkelig godt SPAMFILTER som jo også sorterer nogle alm. mail fra eller evt. en hel ny mailadresse. Det er selvfølgelig ikke noget jeg skal bestemme, det er bare en anbefaling - men du kan jo spørge Knud Erik hvor meget lort han får ind i sin mailbakke på grund af de benytter "præsident mailen".

5533
Vedhæftede filer
mail.jpg
mail.jpg (44.12 KiB) Vist 3018 gange

Bondemand

ja vi lever i en

Indlægaf Bondemand » 2. sep 2011, 09:40

ja vi lever i en ond verden Hr. admin

Og jo jo jeg har et fint spam filter, som gør jeg ikke behøver at være hemmelig nogen steder og det ønsker jer heller
ikke at være i en Bil klub jeg har meldt mig i.

Her er et sitat jeg har fundet på en anden side, skrevet af en og samme person, dog her under privatpersonen Bjarne.
Dette er skrevet til en anden bil klub, og jeg ønsker ikke det skal lyde sådan om denne fra andre.

"Hvad er det, er det en hemmelig klub eller hvad, man kan jo ikke se en skid, der er lukket for næsten alt!
Det kunne se ud som det var rygklappernes klub, det er ikke andet end ros fra fra ene til den anden!!

"

Jens

Tilbage til "Generelt forum"