Skandinavisk Corvette Træf 2018
Næste nordiske træf bliver på Fyn, nærmere betegnet Nyborg Strand
Skandinavisk Corvettetræf 2018
-
Skandinavisk Corvettetræf 2018
- Vedhæftede filer
-
- poster.jpg (2.63 MiB) Vist 14804 gange
-
Re: Skandinavisk Corvettetræf 2018
Hej Alle Corvette-venner
Så har vi startet tilmeldingerne til Skandinavisk træf og jeg må sige at det går strygende, der er allerede 20 Corvetter tilmeldt
Hvis der er nogle her fra Danmark der vil hjælpe med arrangementet, er der mulighed for at deltage fra torsdag eftermiddag til søndag.
Pris Kr. 3.460,- for en person i et enkeltværelse og Kr. 4985,- for 2 personer i delt dobbeltværelse - og så er der Stekt flæsk m. persillesovs torsdag aften.
De bedste Vettehilsner og godt nytår til Jer Alle
#0719 - Henning Vejrup
Så har vi startet tilmeldingerne til Skandinavisk træf og jeg må sige at det går strygende, der er allerede 20 Corvetter tilmeldt

Hvis der er nogle her fra Danmark der vil hjælpe med arrangementet, er der mulighed for at deltage fra torsdag eftermiddag til søndag.
Pris Kr. 3.460,- for en person i et enkeltværelse og Kr. 4985,- for 2 personer i delt dobbeltværelse - og så er der Stekt flæsk m. persillesovs torsdag aften.

De bedste Vettehilsner og godt nytår til Jer Alle
#0719 - Henning Vejrup
Hej
Bliver der mulighed for at købe dagspakke? F.eks lørdags cruise uden overnatning lørdag/søndag.
Bliver der mulighed for at købe dagspakke? F.eks lørdags cruise uden overnatning lørdag/søndag.
Corvette C3 begs to be driven

-
Hej Magnussen
Vi har fravalgt at dele træffet op i dage (sidst vi lavede et 3-dages træf var det del-ophold vi brugte 80% at tiden til), så det er fuld pakke, men du kan tilkøbe torsdag med, hvis du vil hjælpe os med arrangementet
Det koster Kr. 3.460,- for et enkeltværelse og Kr. 4.985,- for delt dobbeltværelse, men så får du også Stegt Flæsk med persillesovs torsdag aften
Du er selvfølgelig velkommen til at møde op og køre med om lørdagen.
Hilsen
#0719 Henning Vejrup
Vi har fravalgt at dele træffet op i dage (sidst vi lavede et 3-dages træf var det del-ophold vi brugte 80% at tiden til), så det er fuld pakke, men du kan tilkøbe torsdag med, hvis du vil hjælpe os med arrangementet

Det koster Kr. 3.460,- for et enkeltværelse og Kr. 4.985,- for delt dobbeltværelse, men så får du også Stegt Flæsk med persillesovs torsdag aften

Du er selvfølgelig velkommen til at møde op og køre med om lørdagen.
Hilsen
#0719 Henning Vejrup
Hej Henning
Har fuld forståelse for ikke at dele træffet op.
Jeg vil dog se frem til køreturen om lørdagen
Med venlig hilsen
Claus
Har fuld forståelse for ikke at dele træffet op.
Jeg vil dog se frem til køreturen om lørdagen

Med venlig hilsen
Claus
Corvette C3 begs to be driven

Hej - da vi har andre arrangementer på stort set alle de dager hvor der er træf og hygge-komsammen i år, så overvejer vi at tage til Skandinavisk træf i år. Kan man se et sted hvem der kommer, og hvor mange tilmeldte der er?
Hej Michael!
Ja det kan man - på hjemmesideforsiden til højre - klik på logoet med flagene og du får vist detaljer om tilmelding m.m.
Mvh Svend Åge
Ja det kan man - på hjemmesideforsiden til højre - klik på logoet med flagene og du får vist detaljer om tilmelding m.m.
Mvh Svend Åge
-
Er der stadig behov for en ekstra hånd eller to om torsdagen? 

-
Hej Iceman
Ja jeg tror vi mangler hænder til torsdag eftermiddag og fredag formiddag, da den danske tilslutning er ringe
.
Hilsen Flemming og Henning
Ja jeg tror vi mangler hænder til torsdag eftermiddag og fredag formiddag, da den danske tilslutning er ringe

Hilsen Flemming og Henning
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"