Findes julemanden

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
LasseG436

Findes julemanden

Indlægaf LasseG436 » 1. dec 2009, 21:40

Eller er det bare Jens bondemand?

Lykkemark

Jeg tror ikke på Julemanden

Indlægaf Lykkemark » 2. dec 2009, 00:41

Jeg tror ikke på Julemanden mere, så det er Bondemanden!
Jeg har lige fået billeder fra Nillerdrengens garage (eller hal som jeg vil kalde det)
med billeder af den lille frække "Røde baron Lotus dims", og Claes vil ikke sælge sine fælge

Lykkemark!

Martedal

Jeg tror ikke på Julemanden

Indlægaf Martedal » 4. dec 2009, 18:26

Jeg tror ikke på Julemanden mere, så det er Bondemanden!
Jeg har lige fået billeder fra Nillerdrengens garage (eller hal som jeg vil kalde det)
med billeder af den lille frække "Røde baron Lotus dims", og Claes vil ikke sælge sine fælge

Lykkemark!

Jo jo den er god nok, julemandes findes skam derude og han har besøgt nillerdrengens garage..

Har haft lejlighed til at trille en tur i den beskedne lotus.. og den bil er bindegal, den er så uhyggelig hurtig at man ikek skal over 2500 omdrejninger før respekten har sat sig godt fast.:respekt:

Han ævlede om at den var under 4 sekunder 0-100 og jeg troede(bemærk brugen af datid) at han i sædvanlig dæksparker stil lige gav den lidt ekstra.

Det er slet slet ikke en bil for Nillerdrengen, den er rent ud sagt alt for farlig, jeg synes at vi skal starte en underskrift indsamling med protester, så det livsens farlige køretøj bliver bortskaffet.

Jeg vil personligt meget gerne påtage mig at bortskaffe den fra hans garage:bike:

Martedal

ps.: skal ned og høre min nye motor brøle for første gang på torsdag... kan være julemanden kommer 2 gange i år:angelsad2:

Tilbage til "Snak / off topic"