Hello there!!
Er der nogen her i klubben der har købt Overlay upperdash til at lime ovenpå det gamle dashboard. ??
Så vil jeg gerne høre om det,da jeg overvejer at købe et.. pasform o.s.v
hilsen
Michael # 783:lurk5::smilielol5:
Dash Overlays
Jeg har gjort det med
Jeg har gjort det med mit gamle.
Sleb vinyl med groft sandpapir først så limen havde noget at gribe fat (ikke sikker på at det er nødvendigt) og dernæst tilpassede jeg det gamle med prcæsisionsværktøj(hobbykniv) så den havde 100% pasform til det nye overlay.
Limede det sammen som i angivet i brugsanvisningen og lagde stof henover og spændte det efter med alle de hurtigclips og skruetvinger jeg havde i huset.
resultat er ret godt.
Martedal
Sleb vinyl med groft sandpapir først så limen havde noget at gribe fat (ikke sikker på at det er nødvendigt) og dernæst tilpassede jeg det gamle med prcæsisionsværktøj(hobbykniv) så den havde 100% pasform til det nye overlay.
Limede det sammen som i angivet i brugsanvisningen og lagde stof henover og spændte det efter med alle de hurtigclips og skruetvinger jeg havde i huset.
resultat er ret godt.
Martedal
-
Hej Martedal... Tak for svaret...Du havde
Hej Martedal...
Tak for svaret...Du havde altså taget den gamle upperdash ud ??
Michael # 783
Tak for svaret...Du havde altså taget den gamle upperdash ud ??
Michael # 783
Ja jeg tror ikke at
Ja jeg tror ikke at resultatet bliver lige så godt hvis den man monterer den siddende i. Det gamle dash board har jo sikkert bevæget og ændret sig lidt i formen(det havde min ihvertfald) så der skulle lidt tilpasning til for at mit passede perfekt.
Husk at måle midten på begge og lave en lille markering så du er 100% på at de ikke er forskudt når du limer.
Martedal
Husk at måle midten på begge og lave en lille markering så du er 100% på at de ikke er forskudt når du limer.
Martedal
Tilbage til "Generelt teknisk forum"