Hejsa..
Er der nogen forskel på ,om man har aircon monteret eller ej,når der skal betales afgift.????.Jeg har nemli`ikke sat min i , endnu.
Eller er der nogle ting man skal fremhæve,når man sidder på Told/skat,for at slippe lidt billigere he he..
Er der sket noget nyt MHT plader i Us str. ????
Hilsen
Vamdrup C3:party:
Afgift.???
-
Hejsa.. Er der nogen forskel på
Hejsa..
Er der nogen forskel på ,om man har aircon monteret eller ej,når der skal betales afgift.????.
Ikke i mit tilfælde, her blev afgiften lige omkring 19000 (+/- et par hundrede) for begge 68'ere. Den ene med aircon og den anden uden.
-
Hej Roald.. Tak for svaret... Min er
Hej Roald..
Tak for svaret...
Min er jo så bare fra 73.....Jeg regner med ca. 25 k. og så er der jo lige den nye benzinafgift måske 7-8k eller hva`??
Tak for svaret...
Min er jo så bare fra 73.....Jeg regner med ca. 25 k. og så er der jo lige den nye benzinafgift måske 7-8k eller hva`??
Har for mindre end en
Har for mindre end en måned siden betalt 8000kr i brændstoftillæg. for min
69´er endte afgiften på 30.180kr alt incl., i Region nordjylland (Aalborg).
I Aalborg ser man på om bilen er original og ikke hvilke udstyr den har. Forsøgte i 2005 at forklare SKAT, at den var under middel og at mange ting skulle udbedres, herunder sæder, ny lak, osv. - men intet kunne rokke på afgiften. De tog udgangspunkt i nypris.
/Tomas
69´er endte afgiften på 30.180kr alt incl., i Region nordjylland (Aalborg).
I Aalborg ser man på om bilen er original og ikke hvilke udstyr den har. Forsøgte i 2005 at forklare SKAT, at den var under middel og at mange ting skulle udbedres, herunder sæder, ny lak, osv. - men intet kunne rokke på afgiften. De tog udgangspunkt i nypris.
/Tomas
-
Hej Tc.. Hvordan regner de nypris
Hej Tc..
Hvordan regner de nypris ud ?? er det prisen i us i 1973 , for der er vel ikke en nypris i Dk....
Michael:cheers2::cheers2::cheers2:
Hvordan regner de nypris ud ?? er det prisen i us i 1973 , for der er vel ikke en nypris i Dk....
Michael:cheers2::cheers2::cheers2: