Freaking Furious

Alm. snak
Piet

Freaking Furious

Indlægaf Piet » 22. apr 2005, 20:12

Så fik jeg lagt min nye 383 i fra Furious, det var med svedige hænder og hjertebanken jeg drejede startnøglen, jeg har haft noge dårlige oplevelser  med turn key engines fra USA, så jeg frygtede det værste.

BRØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØL  sagde det da der kom liv i de 8 cylindre, væggene på mit lille værkstede vibrerede, og jeg blev lidt sjokeret over hvor vild den lød, først tænkte  jeg 'god damn det er sgu en NASCAR engine jeg har fået ved en fejltagelse, det hjalp dog på larmen, røgudviklingen og tomgangen  da jeg lige fik lukket de 2 vacumslanger jeg hvade glemt at blænde af :)

Ud med dyret og prøve en lille tur på vejen, OMG den motor er et MONSTER. Hjulspin op igennem samtlige gear  og omdrejningsvillig som en motorcykel, jeg har ALDRIG prøvet noget lignende. men hvad sådan føles et moment på 782 NM ved 2500 RPM åbenbart :)))

Tak til Furious og David for en svedig motor som bare sparker røv....

(udmeldt) C3

Re: Freaking Furious

Indlægaf (udmeldt) C3 » 22. apr 2005, 20:28

Stort tillykke. Glæder mig til at høre resultatet af rullefeltmålingen.

Er den absolut gade-egnet? Altså ingen dårlig tomgang eller andre skavanker? Hvis ja så tror jeg at jeg vil spare op til én.

Kan du forklare lidt om opbygningen? Den har længere slaglængde og længere plejlstænger end standard. Er blokken så også højere i godset? Hvormeget? Er der pladsproblemer?

C3   

Gæst

Indlægaf Gæst » 23. apr 2005, 11:17

Hej Piet det er os der kørte din motor hjem ude fra David af, det glæder mig at motoren sparker så meget røv, jeg bliver nød til at høre den, da min jo ik kommer ud at køre før næste år, men det ser sgu godt ud i det motorrum :)

Inkarneret Furious fan

Kenneth :)

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 23. apr 2005, 21:36

*S*S*S*S*S*S*

Tak for turen! Pragtfuldt......

C3

Tilbage til "Generelt forum"