Hejsa :auto:
1.Er der nogen herinde der har et forslag til en god tekstil-lim.
Bagruden i kalechen er så småt ved at løsne sig :cuss: , så jeg håber på at en god lim kunne give den en levetidsforlængelse.
2.Da jeg ikke har skiftet olien på servostyringen endnu, tænkte jeg om det var nok at suge den gamle olie op, eller findes der en aftapningsskue på sådan en fætter.
Tak for nogle gode ture, de sidste par dage.
Hvor turen gik til Vejle bilaktion og til City Kolding :respekt: , det var hyggeligt, flere af den slags.
Vi ses derude
Hilsen Frank
Lim til bagrude / servo olie skift
Frank Den med limen, skal du
Frank
Den med limen, skal du lige have en uges tålmodighed med, og lad nu være med at snaske et eller andet på. Jeg skal nok komme med et fornuftigt svar.
Ved du hvor gammel din kaleche er ? Det ville være en god hjælp, til at bestemme limkvaliteten. Plast "sveder" blødgører, derfor skal man klæbe så man vælger blødgøreren fra.
Lykkemark
Den med limen, skal du lige have en uges tålmodighed med, og lad nu være med at snaske et eller andet på. Jeg skal nok komme med et fornuftigt svar.
Ved du hvor gammel din kaleche er ? Det ville være en god hjælp, til at bestemme limkvaliteten. Plast "sveder" blødgører, derfor skal man klæbe så man vælger blødgøreren fra.
Lykkemark
-
Frank Nu da forum'et har været
Frank
Nu da forum'et har været nede fik du mit svar pr mail, men for andre interesserede kommer det så også her:
http://www.propainting.dk/default.asp?Action=Details&Item=636
Denne lim regnes for at være noget af det bedste der nogensinde er frembragt indenfor begrebet lim, siger de kloge ho'der der har meget forstand på dette emne i mit bagland.
Sådan er det
Lykkemark
Nu da forum'et har været nede fik du mit svar pr mail, men for andre interesserede kommer det så også her:
http://www.propainting.dk/default.asp?Action=Details&Item=636
Denne lim regnes for at være noget af det bedste der nogensinde er frembragt indenfor begrebet lim, siger de kloge ho'der der har meget forstand på dette emne i mit bagland.
Sådan er det
Lykkemark
-
Hejsa Har bestilt 1stk. i
Hejsa
Har bestilt 1stk. i sort samt 1 stk. i klar som hedder Flex 7 denne skulle være endnu mere elastisk. Resultat følger senere, tak for nu Mr. President :sifone:
Mvh Lesemann :auto:
Har bestilt 1stk. i sort samt 1 stk. i klar som hedder Flex 7 denne skulle være endnu mere elastisk. Resultat følger senere, tak for nu Mr. President :sifone:
Mvh Lesemann :auto:
Tilbage til "Generelt teknisk forum"