Jeg skriver til jer for at høre om det skulle have interesse for nogen af jeres medlemmer, at vise deres biler frem til vores Åbent hus arrangement?
Billigbilpleje i Brørup holder Åbent hus d. 14 juni fra 10 - 15 og i den forbindelse, laver vi en udstilling af biler.
På udstillingen samler vi ca. 30 biler nyere sportsvogne, veteran og amerikaner biler, som vi forventer imellem 200 - 500 bil entusiaster kommer til at se.
Jeg har her nedenunder skrevet lidt om dagens begivenhed og hvad jeres medlemmer for ud af at deltage:
Hvad får du af at vise din bil frem?
Hvis du har lyst til at være en del vores udstilling denne dag får du som tak et gavekort på 150 kr. til Meguiars produkter, som du kan benytte denne dag.
Derudover har vi sørget for lidt mad og drikke til dig.
Denne dag har du også mulighed for, at benytte dig af vores gode tilbud: bl.a. på Bell Add, Meguiars, MUC OFF og Castrol Longlife III.
Du kan møde os fra Billigbilpleje samt folkene bag Meguiars og MUC OFF, hvor du vil kunne se og høre om produkterne, se dem i brug
og endda selv få lov til at prøve at bruge dem. Der vil nemlig denne dag være mulighed for både, at prøve at polere og lakere.
Derudover vil der bl.a. være en hoppeborg og en lille konkurrence for børnene.
Du kan læse mere om vores Åbent hus her: http://www.billigbilpleje.dk/category/aabent-hus-hos-billigbilpleje-6744/
Jeg håber det faldt i jeres interesse, og at der er nogen af jer som har lyst til at komme til Brørup denne dag og vise deres biler frem.
Jeg hører meget gerne fra jer!
Mvh / Best regards / MFG
Charlotte Frost
Marketingassistent
marketing@billigbilpleje.dk
Besøg os på facebook
Billigbilpleje.dk / Danish Car Performance ApS
Nørregade 102
6650 Brørup
KONTAKT CHARLOTTE FROST DIREKTE HVIS DU ØNSKER AT DELTAGE !
Billigbilpleje i Brørup holder Åbent hus d. 14 juni
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"