Lidt om SCX digital racerbaner
Se video om Ny Hagesedbanen
SCX er en taktisk racerbane og kommer tæt på virkeligheden
kører man stærkt med hurtige temposkift bruger man mere brændstof
og skal før i pit for at tanke end dem der kører pænt.
man kan overhale de andre biler og der kan kører op til 6 biler af gangen.
Max deltager 16 personer.
4 par kan overnatte hos os evt. jysk hold
Program.
fredag spisning og hygge
lørdag se plakat nederst
søndag morgenmad kl 10.00
Priser
fredag til søndag 550 kr. pr. person
lørdag til søndag 340 kr. pr. person
kun lørdag 300 kr. pr. person
Priserne dækker drikkevarer og fortæring.
Tilmeldning her på forum
Betaling senest d.20.03.2014 på konto reg. nr. 2730 6270100056
Løbet forgår på adressen
Ny Hagestedvej 13
4532 Gislinge
Sjælland
Vi ses til et fedt ræs
Hanne og Henrik
Tilmeldte 17 personer
1. Hanne og Henrik + hjælper Jann
2. Bente og Morten fuldt program 1 stk værelse (Suite)
3. Hanne og Bruno 1 stk værelse BETALT
4. Charlotte og Claus lørdag BETALT
5. Karen Magrethe og Hans Jørgen lørdag BETALT
6. Jonna og Søren lørdag BETALT
7. Lise og Steffen lørdag BETALT
8. Anni og Peter BETALT
Ræs på Ny Hagestedbanen
-
Ræs på Ny Hagestedbanen
- Vedhæftede filer
-
- marts2014 ræs.jpg (101 bytes) Vist 8347 gange
ja nu hvor det jo
ja nu hvor det jo ikke er så godt med Hr. Schumacher bliver jeg jo nød til at kommer over at lære jer hvordan men køre Racevogn og jeg tar fru Lene med , hun er nemli god til at hente ØL .
ses
Mvh
Ulrik og fru Lene
ses
Mvh
Ulrik og fru Lene
Hej Henrik Vi er med i
Hej Henrik
Vi er med i år, det lykkedes dig ikke at få det planlagt, så vi "igen" ikke kunne deltage :party1:
Vi er med i år, det lykkedes dig ikke at få det planlagt, så vi "igen" ikke kunne deltage :party1:
-
Hej Ulrik du må godt
Hej Ulrik du må godt lære os lidt om ræs så vi sætter anlægget til at køre i slowmotion så du kan følge med. Claus du kan tage del i Ulriks nederlag men nyde det hyggelig selvskab. Jeg glæder mig til at se jer i bagspejlet.
PS. Heldigvis er Bruno og Morten med, Ulrik og Claus så kan i jo også prøve hvordan det føles at overhale.:party1:
PS. Heldigvis er Bruno og Morten med, Ulrik og Claus så kan i jo også prøve hvordan det føles at overhale.:party1:
Det eneste sted Morten og
Det eneste sted Morten og jeg bliver overhalet er når vi er i pit/baren for at tanke
-
Ja men der opholder i
Ja men der opholder i jer jo også 95% af tiden, det er jo nogle store tanke i slæber rundt med.:streger:
Ja men der opholder i
Ja men der opholder i jer jo også 95% af tiden, det er jo nogle store tanke i slæber rundt med.:streger:
vi kunne jo trække lod om bilerne så du ikke får den hurtigste hvergang
Hvad siger du Ulrik vil det ikke være mest rimeligt
Jeg tror desværre ikke det
Jeg tror desværre ikke det hjælper på resultatet Bruno....
Ikke fordi Henrik er den bedste kører, på ingen måde, men fordi han er Race leader... - Reglerne er under konstant udarbejdelse, så han skal sagtens finde en regel ingen kender :to:, og som på den måde betyder at han er på det vindende hold... :cheers2:
Hej fra mig :nopity:
Padkær :yo:
Ikke fordi Henrik er den bedste kører, på ingen måde, men fordi han er Race leader... - Reglerne er under konstant udarbejdelse, så han skal sagtens finde en regel ingen kender :to:, og som på den måde betyder at han er på det vindende hold... :cheers2:
Hej fra mig :nopity:
Padkær :yo:
-
Ja ja jeg finder 2
Ja ja jeg finder 2 biler du kan vælge imellem. Men hvis jeg taber så bliver baren lukket omgående.
ja sidste gang jeg vandt
ja sidste gang jeg vandt på Ny Hagested banen brugte Hr Berg jo tricks som at løfte min bil af, pille det ene bagdæk af, sætte hånden på banen foran min bil
og sidst men ikke mindst fik men først lov til at vælge bil efter Hr.Berg havde valgt.
Men rolig rolig Bruno , Morten og Claus vi må jo holde et køre møde inden så vi er forberedte på Hr. Bergs svindel nummer , han kan finde på at bruge tricks som
hverken USA eller Kina vil kunne finde på at bruge ja end dog Koreas leder kan ikke være med når hr.Berg snyder corvettefolket på Ny Hagested banen.
og kan vi ikke vinden på Banen over ham ja så må vi jo drikke den kære Hr.Berg under Banen.
mvh
Ulrik
og sidst men ikke mindst fik men først lov til at vælge bil efter Hr.Berg havde valgt.
Men rolig rolig Bruno , Morten og Claus vi må jo holde et køre møde inden så vi er forberedte på Hr. Bergs svindel nummer , han kan finde på at bruge tricks som
hverken USA eller Kina vil kunne finde på at bruge ja end dog Koreas leder kan ikke være med når hr.Berg snyder corvettefolket på Ny Hagested banen.
og kan vi ikke vinden på Banen over ham ja så må vi jo drikke den kære Hr.Berg under Banen.
mvh
Ulrik
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"