Hej Allan.
Mit navn er Claus Hallengreen, og hvis jeg skal være helt ærlig, så kan jeg ikke huske om vi mødtes, da jeres fede club havde 5 dags tur tilbage i 2010 i Tåsinge, hvor vi var en tur på Egeskov slot
I var jo en pæn portion biler og mennesker, og jeg er sgu en tosse til at huske personer på deres navne.
Men i hvert tilfælde, så er det mig som har den lastbil, hvor på Jan Magnussen er malet og hvor der er lavet en lettere forstørret bagende af en C6 plus at vores ?vogter? Jake går igen på bilen.
Men grunden til at jeg skriver til dig, er sådan set fordi jeg/vi står i et ?lille? problem. For ud over at køre lastbil, så har jeg involveret mig i den del af Copenhagen Historic Race som hedder
?Race for Riget? Det går kort fortalt ud på at vi har 50 minutter om lørdagen og om søndagen hvor publikum kan komme ud og få ture med nogle af de racerkører som er på banen.
De penge de så betaler for det, går så til børneafdelingen på rigshospitalet og sidste år lykkedes de os at samle 170.000 kr. ind til børnene.
Vi har ca. 30 frivillige som ?kæmper? med os i den times tid det hele vare, og hvor alt er oppe i formel 1 tempo, for jo flere ture, desto flere penge til børnene.
Vi er så heldige at i år har vi glæden af at Jan Magnussen ikke skal udenlands og køre race, så han har sagt ja til at komme og køre for os, hvilket vi er super stolte over.
Og indtil i går formiddags havde vi bare styr på alt, de frivillige, kørerne, bilerne osv.
Men af en lidt ærgerlig misforståelse, så trak den person som ville stille sin Corvette til rådighed for Jan Magnussen lige pludselig tilbuddet tilbage, så nu har vi jo vores ?lille? problem.
Jeg ved godt at for de fleste af jer i Corvette Clubben er jeres biler som små børn, til pleje og cruise og hygge, og at der er smukke biler i alle aldre.
Men vi tænkte at du måske havde kendskab til en enkelt vildbasse som ville sige, Hey det vil da være for cool at Jan har ligget og ?tæsket? rundt i lige min bil, for vi skal jo også være
ærlige og sige, at der selvfølgelig bliver gået lidt til den når de kører rundt, men også understrege at der IKKE bliver kørt race.
Jeg vil også være ærlig og sige, at vi selvfølgelig lige nu arbejder på flere heste, for vi skal have løst dette problem inden for 3 uger da det hele finder sted den 3-4 august, men det ved I jo godt.
Da jeg er på ferie, og ikke har adgang til mail, vil jeg gerne bede dig om at sætte Henrik Johansen, som er ham der har ansvaret for Race for Riget på som Cc lige som jeg har gjort med denne mail.
Hans mail er henrik-johansen@hotmail.com
hallengreen@webspeed.dk
Med venlig hilsen
Claus Hallengreen.
"Lånebil" til Jan Magnusson ved Copenhagen Historic GP
"Lånebil" til Jan Magnusson ved Copenhagen Historic GP
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
-
Jeg stiller meget gerne min
Jeg stiller meget gerne min Ron Fellows til rådighed, det går jo til et rigtig godt formål, jeg håber så at der er rigtig mange der vil have en tur i min bil sammen med Jan Magnussen.:streger:
Så må vi se om der er nogen der vil give tilskud til nye Dæk bagefter (De er nye fra starten) mod at de får deres navn på bilen under arrangementet, ellers må jeg jo selv til lommerne.
Vettehilsen
Flemming.
Så må vi se om der er nogen der vil give tilskud til nye Dæk bagefter (De er nye fra starten) mod at de får deres navn på bilen under arrangementet, ellers må jeg jo selv til lommerne.
Vettehilsen
Flemming.
Det lyder fantastisk Flemming. Jan vil
Det lyder fantastisk Flemming.
Jan vil selvfølgelig passe godt på den bil, han selv har signeret. :streger:
Husk at tilmelding skal ske til mailadresserne i indlægget.
Allan
Jan vil selvfølgelig passe godt på den bil, han selv har signeret. :streger:
Husk at tilmelding skal ske til mailadresserne i indlægget.
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
-
Jeg har kontaktet Claus og
Jeg har kontaktet Claus og Henrik.
Hilsen
Flemming.
Hilsen
Flemming.
Hej Flemming "Hatten af" for at
Hej Flemming
"Hatten af" for at du stiller bil til rådighed til dette gode formål/arrangement:yo:. Var faktisk ved at tilbyde vores, da dit indlæg "dukkede op". Nu har vi jo èn gang før konstateret at din er ca. 1/10 sek. hurtigere til de 100 km/t, og da Jan måske foretrækker manuelt gear bliver det altså din bil han skal afreagere i oven på skuffelsen i Le Mans:o
Vi ses derude...:gnorsi:
mvh Kim
"Hatten af" for at du stiller bil til rådighed til dette gode formål/arrangement:yo:. Var faktisk ved at tilbyde vores, da dit indlæg "dukkede op". Nu har vi jo èn gang før konstateret at din er ca. 1/10 sek. hurtigere til de 100 km/t, og da Jan måske foretrækker manuelt gear bliver det altså din bil han skal afreagere i oven på skuffelsen i Le Mans:o
Vi ses derude...:gnorsi:
mvh Kim
-
Hej Flemming. Godt gået!!! Men
Hej Flemming. Godt gået!!! Men helt ærlig, så vidste jeg, du ville svare positivt på henvendelsen inden for en halv time, jah der gik så lidt mere tid, men pyt det er super. Sørg endelig for at tage en masse billeder, så vi andre også kan få glæde af, at Magnussen kører i en af "vore" biler. :grouphug: Mange sommerhilsner fra Jonna
-
Hej Kim Mon ikke den 1/10
Hej Kim
Mon ikke den 1/10 sekund rykker sig lidt med Jan Magnussen ved rattet?:streger:
Jeg er blevet lovet den første tur, det glæder jeg mig meget til.
Hilsen Flemming.
Mon ikke den 1/10 sekund rykker sig lidt med Jan Magnussen ved rattet?:streger:
Jeg er blevet lovet den første tur, det glæder jeg mig meget til.
Hilsen Flemming.
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"