Jeg har konstateret at når man vil rette i salgsannoncer at de billeder som man lægger ind bliver slettet og skal genindlæses, og man kan IKKE rette ved at trykke afgiften er betalt,så skriver den stadig at det er uden dansk afgift!!
er der en speciel tråd med fejl og mangler ??
HilsenPeter1030
rettelse af fejl på hjemmesiden??
Hej Peter Tråden med fejl og
Hej Peter
Tråden med fejl og mangler som i opdager, opretter jeg her med det samme - din fejlobservation omkring køb og salg er noteret - vi undersøger sagen.
Hilsen #1031 C5Nissen
Tråden videreføres under "Kun for medlemmer"
Tråden med fejl og mangler som i opdager, opretter jeg her med det samme - din fejlobservation omkring køb og salg er noteret - vi undersøger sagen.
Hilsen #1031 C5Nissen
Tråden videreføres under "Kun for medlemmer"
Corvettes-The Bad Boy Toy

Hej C5Nissen. Når jeg i går
Hej C5Nissen.
Når jeg i går startede et nyt emne under træf-oplevelser-arrangementer med billeder fra Østrig og så går ind og klikker på træf-oplevelser-arrangementer for at kontrollere mit indlæg, så finder jeg det først på linie 20! Ville det normalt ikke være at finde på linie 1?
mvh lolk
Så har jeg opdaget at når jeg klikker på køb og salg, derefter på reservedele til salg. Går så ned og klikker på C3 ting som Ole sælger så kommer der et billede op med alle de ting Ole vil sælge, når man så klikker et par gange forsvinder billedet med alle delene og kommer så listende forbi unden at jeg kan stoppe billedet, hvad sker der ?
mvh lolk
Når jeg i går startede et nyt emne under træf-oplevelser-arrangementer med billeder fra Østrig og så går ind og klikker på træf-oplevelser-arrangementer for at kontrollere mit indlæg, så finder jeg det først på linie 20! Ville det normalt ikke være at finde på linie 1?
mvh lolk
Så har jeg opdaget at når jeg klikker på køb og salg, derefter på reservedele til salg. Går så ned og klikker på C3 ting som Ole sælger så kommer der et billede op med alle de ting Ole vil sælge, når man så klikker et par gange forsvinder billedet med alle delene og kommer så listende forbi unden at jeg kan stoppe billedet, hvad sker der ?
mvh lolk
Hej Lolk Det første spørgsmål kan
Hej Lolk
Det første spørgsmål kan jeg svare på. De ca. 20 første linier er gjort "Sticky" med en gul mærkat. Det betyder at de altid er øverst, da det er aktuelle træf. De bliver gjort "unsticky" efterhånden som træffene bliver afholdt (og jeg husker det):blush5:
Systemet blev indført, da vi som bekendt i længere tid manglede en træfoversigt.
Det andet spørgsmål vil jeg helst ikke blande mig i.
Mvh
Allan
Det første spørgsmål kan jeg svare på. De ca. 20 første linier er gjort "Sticky" med en gul mærkat. Det betyder at de altid er øverst, da det er aktuelle træf. De bliver gjort "unsticky" efterhånden som træffene bliver afholdt (og jeg husker det):blush5:
Systemet blev indført, da vi som bekendt i længere tid manglede en træfoversigt.
Det andet spørgsmål vil jeg helst ikke blande mig i.
Mvh
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej Allan. Flot med hurtigt svar,
Hej Allan.
Flot med hurtigt svar, og tak.
mvh lolk
Flot med hurtigt svar, og tak.
mvh lolk
ryd forsiden
det :tal:er ikke heldigt at indlæg fra kun for medlemmer står på forsiden så alle kan læse det
DET SKAL RETTES HURTIGST MULIGT
det :tal:er ikke heldigt at
det :tal:er ikke heldigt at indlæg fra kun for medlemmer står på forsiden så alle kan læse det
Kære Bruno
Det gør de altså kun, fordi du allerede er logget ind!!
Prøv at logge ud, og de er pist væk.
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Kære Bruno Det gør de altså
Kære Bruno
Det gør de altså kun, fordi du allerede er logget ind!!
Prøv at logge ud, og de er pist væk.
Allan
ok det var hurtig klaret
Til hjemmesidredaktøren. Hvorfor kan jeg
Til hjemmesidredaktøren. Hvorfor kan jeg ikke få lov at lave linieskift - det ser ikke ud som andre har det problem. Med venlig hilsen #1012 Søren Carl (Jeg har ikke problemet i andre programmer)
Til hjemmesidredaktøren. Hvorfor kan jeg
Til hjemmesidredaktøren. Hvorfor kan jeg ikke få lov at lave linieskift - det ser ikke ud som andre har det problem. Med venlig hilsen #1012 Søren Carl (Jeg har ikke problemet i andre programmer)
Jo - du er ikke den eneste. Jeg mener Mira har fortalt, det kommer an på, hvilken browser du bruger.
Dette skulle gøre tricket:
Problemer med linjeskift i indlæg
Log ind
Medlemsindstillinger
Mine indstillinger
Min konto / generelle indstillinger
Så skal du ned i bunden og finde blandede indstillinger.
Hvis du har problemer med linjeskift i indlæg på Forum, skal du vælge nederste linje
Standard editor ? ekstra?
så skulle set virke
Blandede indstillinger
Brugerflade til redigering af beskeder:
• Udvidet editor - Fuld WYSIWYG redigering
• Standard Editor - En simpel tekstboks
? Standard editor - ekstra muligheder for formatering
Ved indtastning af beskeder og indlæg er der tre brugerfladetyper tilgængelige for dig. Den simpleste af disse er en simpel tekstboks, mens den sidste er en funktionsrig WYSIWYG editor, som tillader dig at formatere din tekst som du ønsker det og du kan se resultatet med det samme..
Afhængigt af din browsers muligheder, er det ikke sikkert du kan bruge alle disse egenskaber. Hvis du oplever problemer når du poster beskeder, så prøv at skift til en anden brugerflade.
MVH
Allan