Hej
Mine sikkerhedsseler er brugt op, de skal skiftes, da jeg sigter mod, at få Corvetten synet i år.
Forslag til, hvilke "selesæt" der passer bedst eller er bedst modtages, meget gerne...
Bedste hilsner
Carsten
Sikkerhedsseler til C3, mine er slidt op, forslag til, hvilke jeg bør skifte til?
det kommer an på din
det kommer an på din årgang og model ie. t-tag eller cabriolet.
det er med T-Tag/Coupe...
det er med T-Tag/Coupe...
Jeg fandt nogle til min
Jeg fandt nogle til min C3 1976 fra bagsædet på en Peugeut 405 til 50 kr hos en autoophugger.
Mvh
Erik Nielsen
Svendborg
Mvh
Erik Nielsen
Svendborg
Det var også en mulighed,
Det var også en mulighed, tak for svaret...
Vh
Carsten
Vh
Carsten
-
Hej Jeg har lige installeret følgende
Hej
Jeg har lige installeret følgende i min '71er:
http://www.ecklerscorvette.com/corvette-3-point-shoulder-harness-and-seat-belt-set-retractable-coupe-black-1969-1971.html
Ser fine ud, virker fint, men havde lidt problemer med at montere "oprulleren" i de orig. huller da de er for brede til min '71er. De går på skærmkassen, mest i passagersiden. Med lidt tilpasning sidder de der og jeg er glad for dem.
Husk at købe "sleeves" så låsen ikke falder ned mellem sædet når de ikke bruges.
/ Jan
Jeg har lige installeret følgende i min '71er:
http://www.ecklerscorvette.com/corvette-3-point-shoulder-harness-and-seat-belt-set-retractable-coupe-black-1969-1971.html
Ser fine ud, virker fint, men havde lidt problemer med at montere "oprulleren" i de orig. huller da de er for brede til min '71er. De går på skærmkassen, mest i passagersiden. Med lidt tilpasning sidder de der og jeg er glad for dem.
Husk at købe "sleeves" så låsen ikke falder ned mellem sædet når de ikke bruges.
/ Jan
Tak for svaret Jan Jeg har
Tak for svaret Jan
Jeg har glemt, at nævne, at min C3 model er fra 72. Jeg vil sigte efter en 3-punktsløning, det mest sikre valg angående sikkerhedsseler, mener jeg...
Vh
Carsten
Jeg har glemt, at nævne, at min C3 model er fra 72. Jeg vil sigte efter en 3-punktsløning, det mest sikre valg angående sikkerhedsseler, mener jeg...
Vh
Carsten
Tilbage til "Generelt teknisk forum"