Kære Klubformand og bestyrelse
Ny og integreret Classic Car Park, med plads til 1000 køretøjer.
I anledning af Copenhagen Historic Grand Prix 2012, har vi forbedret Classic Car Park.
Målet for 2012 er over 1000 køretøjer i Classic Car Park.
Classic Car Park skal være en integreret del af Copenhagen Historic Grand Prix.
Classic Car Park er derfor flyttet over mod Øster Alle, tæt på Historisk Ryttergård.
Indkørsel sker i år fra Østre Allé, det giver væsentlig mere fokus hos publikum og deltagere i løbet på Classic Car Park
Københavns Kommune har bygget en flot, permanent gangbro over søen. Vi har således direkte adgang fra Classic Car Park til Opels jubilæumsudstilling på plænen inden for området. Ligeledes vil der blive etableret en indgang ved stien ind til Historisk Ryttergård.
Ved disse to indgange vil der være ind- og udgang med armbånd, men ikke billetsalg.
Vort ønske med placering tæt på Østre Allé er at skabe mere trafik og dermed sammenhæng med resten af Copenhagen Historic Grand Prix.
Klubområder.
Vi ser meget gerne, at I etablerer et fint klub-område, hvor I kan fremvise jeres spændende køretøjer.
Vi håber at antallet af køretøjer, bliver det største nogensinde.
I år er det muligt, at I selv sætter telte op eller lejer et telt gennem Roskilde teltudlejning.
Det er gratis at få et klubområde.
Reserver klubområde allerede i dag via Casper Lundgreen på mail casper@chgp.dk eller på telefon 26279469.
Åben for specialbiler af nyere årgange.
Classic Car Park er åben for alle biler og motorcykler indregistreret før 31. december 1982.
Vi har i 2012 fået kommunens tilladelse til at specialbiler også kan få adgang til Classic Car Park, uanset årgang. Sportsvogne af mærket Porsche, Ferrari, Maserati, Lamborghini, Aston Martin, Bentley, Lotus, Jaguar og Corvette er derfor meget velkomne på klubstandene.
Hvis dit mærke ikke er nævnt, kan du kontakte Tue Hodal på telefon 30832921 eller mail tuh@chgp.dk
Udstillere.
I Classic Car Park har vi i 2012 flere udstillere, der vil være aktive og være med til at gøre området mere levende. Glasurit vil f.eks. være meget synlig med et flot udstillingstelt. Flere mindre udstillere vil ligeledes være at finde i Classic Car Park.
Konkurrence og præmier:
Der vil igen i år være fine præmier, og i år er det til flotteste køretøj, flotteste klubstand og bedste restaurering. Konkurrencen afvikles både lørdag og søndag.
Dommerpanelet består af Kaj Christensen, Hans Jensen og Preben Hjort, der tilsammen har mange års erfaring indenfor biler, motorcykler og motorløb.
Parkér for kun 40 kr. pr. dag i Classic Car Park.
Igen i år har vi Østerbros billigste parkering med et mindre gebyr på 40 kr. pr. dag for overvåget parkering i Classic Car Park. Gebyret går til etablering af Classic Car Park, hvor vi lægger køreplader ud samt den efterfølgende oprydning og eventuelle reparationer af skader på græsset i området.
I kan tilmelde jeres køretøj via følgende link http://www.chgp.dk/publikumsinfo/classic-car-park/tilmelding-til-classic-car-park/
Køb billet med rabat.
I samarbejde med Billetlugen kan alle mærkeklubber - også din - købe billet til CHGP 2012 med stor rabat - normalpris 320,- kr/Klubpris 250,- kr + ekspeditionsgebyr til Billetlugen.
Læs mere om Copenhagen Historic Grand Prix 2012 på www.chgp.dk
Vi glæder og til at se jer i den nye og forbedrede Classic Car Park
Venlig hilsen
Casper Lundgreen
Copenhagen historic grand prix
Copenhagen historic grand prix
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Det bliver nok ikke nemt
Det bliver nok ikke nemt at få amerikanerbilfolket derind, samme weekend som der er vikingrun i roskilde
Jeg havde faktisk tænkt mig
Jeg havde faktisk tænkt mig at tage ind til CHGP. Jeg kommer mindst en af dagene, da jeg skal ind for at se noget race. Hvilken dag ved jeg ikke helt endnu. Jeg ville måske vente og se hvordan vejret blev, før jeg lagde mig fast på en dag.
Det kunne være at jeg kunne lave en klubstand med kun min bil. :D
Så hvis der er andre der har også tænker på at tage til CHGP, så tror jeg min bil ville sætte pris på at få selskab, så det ikke var verdens mest fesne klubstand.
Er der allerede nu nogle der har kontaktet Casper (fra CHGP) angående en klubstand? For så vil jeg selvfølgelig ikke forstyrre ham med sammen forespørgelse.
Mvh. Daniel
Det kunne være at jeg kunne lave en klubstand med kun min bil. :D
Så hvis der er andre der har også tænker på at tage til CHGP, så tror jeg min bil ville sætte pris på at få selskab, så det ikke var verdens mest fesne klubstand.
Er der allerede nu nogle der har kontaktet Casper (fra CHGP) angående en klubstand? For så vil jeg selvfølgelig ikke forstyrre ham med sammen forespørgelse.
Mvh. Daniel
Hej vi kommer søndag og
Hej vi kommer søndag og har tilmeldt os classic carpark, for nye biler :blush5:
Der kommer mindst 2 Corvetter
Der kommer mindst 2 Corvetter fra Fyn om lørdagen.....
Jeg kommer sandsynligvis både lørdag
Jeg kommer sandsynligvis både lørdag og søndag. Synes det er et fantastisk arrangement!:party:
Det lyder godt, at der
Det lyder godt, at der alligevel kommer lidt Corvetter. :D
Skal jeg ikke tage kontakt til CHGP, så vi kan få en klub plads på classic car park. Det vil da være fedest hvis vi kan parkere bilerne sammen. Jeg tror også man kan få lov til at holde nye Corvetter der.
Skal jeg ikke tage kontakt til CHGP, så vi kan få en klub plads på classic car park. Det vil da være fedest hvis vi kan parkere bilerne sammen. Jeg tror også man kan få lov til at holde nye Corvetter der.
Jeg regner med at komme
Jeg regner med at komme Søndag, har bestilt carpark.
Hej Jeg har informeret CHGP om
Hej
Jeg har informeret CHGP om at der kommer ca. 6 Corvetter begge dage. Så hvis man vil holde sammen, så skal man ved indkørslen til Classic car park gøre opmærksom på at man vil holde med Club Corvette Denmark.
Der er ingen tvang (fra CHGP''s side) om at vi skal komme, når vi har sagt at der kommer ca. 6. Så hvis det styrter ned lør- og søndag, så behøver man ikke at have dårlig samvittighed, hvis man ikke dukker op. CHGP ved godt at det er " the name of the game", og de siger selv at Classic Car Park er ganske uformel.
Derudover har jeg skrevet til Billetlugen, for at få en rabatkode til billetter til løbet. Når modtager denne deler jeg den meget gerne med alle andre interesseret.
Casper fra CHGP sendte mig følgende meddelelse efter jeg havde snakket med ham.
Kære klub.
Vi glæder os til at se jer og jeres klub i Classic Car Park den 4. og 5. august.
Vi står klar i Classic Car Park til at modtage jer lørdag og søndag morgen allerede fra kl. 7:30. Der er indkørsel til Classic Car Park fra Øster Alle lige ved indgangen til CHGP.
Når I ankommer bliver i dirigeret til jeres område. Køretøjsklubber opstilles tættest ved indgangen ved Øster Alle (Historisk Ryttergård).
Kort over Classic Car Park og resten af CHGP kan ses her: http://www.chgp.dk/publikumsinfo/banekort/.
Selve standen er gratis, men det koster 40 kr. per dag per køretøj. Betaling for køretøj foregår ved indkørsel. Hver køretøj bedes tilmeldt på vores side:
I er fra vores side velkomne til at lade materiel, telte og biler overnatte på stedet fra lørdag til søndag. Men der er offentlig adgang hele døgnet, og der er ikke overvågning fra vores side mellem lørdag og søndag - kun i tidsrummet kl. 7:30 til kl. 18:30 lørdag og søndag. Vi har dog runderende hundepatruljer, men de er jo ikke på samme sted hele tiden.
Husk i øvrigt, at det er muligt at få klubrabat på billetter til CHGP. Hvis I er interesseret i det, så skal I kontakte Billetlugen ("http://www.billetlugen.dk/"http://www.billetlugen.dk" class="postlink">
I er fra vores side velkomne til at lade materiel, telte og biler overnatte på stedet fra lørdag til søndag. Men der er offentlig adgang hele døgnet, og der er ikke overvågning fra vores side mellem lørdag og søndag - kun i tidsrummet kl. 7:30 til kl. 18:30 lørdag og søndag. Vi har dog runderende hundepatruljer, men de er jo ikke på samme sted hele tiden.
Husk i øvrigt, at det er muligt at få klubrabat på billetter til CHGP. Hvis I er interesseret i det, så skal I kontakte Billetlugen ("http://www.billetlugen.dk/"http://www.billetlugen.dk) på 70263267, via deres online kontaktsystem eller på e-mail kundeservice@billetlugen.dk og oprettes som mærkeklub - så får I login, I skal bruge, hvis I ønsker rabatbilletter. Normalprisen for en billet er 320 kr, men klubprisen er 250 kr. plus 20 kr. i gebyr til billetlugen.
I er meget velkomne til at kontakte mig på e-mail eller på 26279469
Venlig hilsen
Casper
Mvh. Daniel
Jeg har informeret CHGP om at der kommer ca. 6 Corvetter begge dage. Så hvis man vil holde sammen, så skal man ved indkørslen til Classic car park gøre opmærksom på at man vil holde med Club Corvette Denmark.
Der er ingen tvang (fra CHGP''s side) om at vi skal komme, når vi har sagt at der kommer ca. 6. Så hvis det styrter ned lør- og søndag, så behøver man ikke at have dårlig samvittighed, hvis man ikke dukker op. CHGP ved godt at det er " the name of the game", og de siger selv at Classic Car Park er ganske uformel.
Derudover har jeg skrevet til Billetlugen, for at få en rabatkode til billetter til løbet. Når modtager denne deler jeg den meget gerne med alle andre interesseret.
Casper fra CHGP sendte mig følgende meddelelse efter jeg havde snakket med ham.
Kære klub.
Vi glæder os til at se jer og jeres klub i Classic Car Park den 4. og 5. august.
Vi står klar i Classic Car Park til at modtage jer lørdag og søndag morgen allerede fra kl. 7:30. Der er indkørsel til Classic Car Park fra Øster Alle lige ved indgangen til CHGP.
Når I ankommer bliver i dirigeret til jeres område. Køretøjsklubber opstilles tættest ved indgangen ved Øster Alle (Historisk Ryttergård).
Kort over Classic Car Park og resten af CHGP kan ses her: http://www.chgp.dk/publikumsinfo/banekort/.
Selve standen er gratis, men det koster 40 kr. per dag per køretøj. Betaling for køretøj foregår ved indkørsel. Hver køretøj bedes tilmeldt på vores side:
Husk i øvrigt, at det er muligt at få klubrabat på billetter til CHGP. Hvis I er interesseret i det, så skal I kontakte Billetlugen ("http://www.billetlugen.dk/"http://www.billetlugen.dk" class="postlink">
Husk i øvrigt, at det er muligt at få klubrabat på billetter til CHGP. Hvis I er interesseret i det, så skal I kontakte Billetlugen ("http://www.billetlugen.dk/"http://www.billetlugen.dk) på 70263267, via deres online kontaktsystem eller på e-mail kundeservice@billetlugen.dk og oprettes som mærkeklub - så får I login, I skal bruge, hvis I ønsker rabatbilletter. Normalprisen for en billet er 320 kr, men klubprisen er 250 kr. plus 20 kr. i gebyr til billetlugen.
I er meget velkomne til at kontakte mig på e-mail eller på 26279469
Venlig hilsen
Casper
Mvh. Daniel
..nu kommer vi nok med
..nu kommer vi nok med 3 Corvetter fra Fyn... :o)
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"