Kære venner.
Denne her er lidt sjov. Jeg sad og "youtubede den" og så kom denne film frem. Til sidst i filmen fortæller man hvem der restaurerede og på deres side fandt jeg de indledende billeder:
En restaurering 1971 Green in Green 454 BB
Så mangler du vel lidt
Så mangler du vel lidt endnu Bent
Hæ Hæ Tommy Ja min Damper
Hæ Hæ Tommy
Ja min Damper er jo også en grøn i grøn 1971 BB, og ja jeg ved godt at på dine kanter i den danske geografi, siger i "lidt" når i mener meget:nopity:
Men, og så laver vi lige en lille liste:
Undervogn: Tiptop lavet af mig selv, hvilket trækker lidt ned, på grund af min fummelfingrethed.
Styretøj: Komplet renoveret, med nyt styrehus og hardyskive, nye slanger and the "whole chabang", med andre ord styrer som efter en lineal.
Maskineri og udstødning: Topclass lavet af MB Motor og lidt mig selv, hvilket måske gjorde regningen dyrere, da jeg jo er fummelfingret, men heldigvis er Michael Breiding et godt og overbærende menneske.
Karosseri: Ordnes af Prebens Polering den 25 Maj, jeg citerer hans ord: "Jeg er glad for at du kender dine begrænsninger Bent".
Kabine: Den er træt, kedelig og og og, men den er original. Den fortjener, og det med rette:
1.Nyt gulvtæppe (det gamle lugter)
2. Sæderenovering
3. Farvning af alt vinyl, da det er falmet, dog ikke sikkerhedsseler idet de er nye og grønne.
Men Tommy når det er gjort, og det er ikke så frygtelig meget, så er Damperen faktisk, fit for fight.
Men ja. du kender jo min "isme" med at have dubletter af alting, således at disse kan renoveres til topstand, så de kan efter monteres i Damperen. Her går det for langsomt med arbejdet, indrømmet:blush5:.
Nu skal jeg lige lave en "praler": efter vinter stilstand: 4 (skriver fire) pump på speederen: start and running.
Ham der Lykkemark
Ja min Damper er jo også en grøn i grøn 1971 BB, og ja jeg ved godt at på dine kanter i den danske geografi, siger i "lidt" når i mener meget:nopity:
Men, og så laver vi lige en lille liste:
Undervogn: Tiptop lavet af mig selv, hvilket trækker lidt ned, på grund af min fummelfingrethed.
Styretøj: Komplet renoveret, med nyt styrehus og hardyskive, nye slanger and the "whole chabang", med andre ord styrer som efter en lineal.
Maskineri og udstødning: Topclass lavet af MB Motor og lidt mig selv, hvilket måske gjorde regningen dyrere, da jeg jo er fummelfingret, men heldigvis er Michael Breiding et godt og overbærende menneske.
Karosseri: Ordnes af Prebens Polering den 25 Maj, jeg citerer hans ord: "Jeg er glad for at du kender dine begrænsninger Bent".
Kabine: Den er træt, kedelig og og og, men den er original. Den fortjener, og det med rette:
1.Nyt gulvtæppe (det gamle lugter)
2. Sæderenovering
3. Farvning af alt vinyl, da det er falmet, dog ikke sikkerhedsseler idet de er nye og grønne.
Men Tommy når det er gjort, og det er ikke så frygtelig meget, så er Damperen faktisk, fit for fight.
Men ja. du kender jo min "isme" med at have dubletter af alting, således at disse kan renoveres til topstand, så de kan efter monteres i Damperen. Her går det for langsomt med arbejdet, indrømmet:blush5:.
Nu skal jeg lige lave en "praler": efter vinter stilstand: 4 (skriver fire) pump på speederen: start and running.
Ham der Lykkemark
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster