Hej med jer
Jeg er ved at adskille forskellige dele på min C3'er. Nu er jeg ved udstødningen, den er svejset sammen og jeg skal helst bruge begge udstødningsdele bagefter. Er der i dette forum, nogen som kender en smart og hurtig metode. C3'eren står på bukke og jeg er ikke så meget for at bruge vinkelsliber på denne opgave p.t.
Er der seriøse bud fra den erfarne forsamling, på metoder i evt. selv har afprøvet?
Bedste hilsner
Carsten
Udstødning er svejset sammen på midten, den skal af, hvad er nemmest?
Hej Carsten Du kan bruge en
Hej Carsten
Du kan bruge en rørskærer der efterlader et pænt snit, både hvis du vælger at svejse rørene sammen eller som nemmest er, at bruge en samlemuffe. Disse findes til de fleste gængse rør diametre blandt andet hos Biltema i Næstved, hvor du også kan købe rørskæreren.
M.v.h.
Du kan bruge en rørskærer der efterlader et pænt snit, både hvis du vælger at svejse rørene sammen eller som nemmest er, at bruge en samlemuffe. Disse findes til de fleste gængse rør diametre blandt andet hos Biltema i Næstved, hvor du også kan købe rørskæreren.
M.v.h.
Tak for svaret John Jeg må
Tak for svaret John
Jeg må eftersøge en rørskære.
Bedste hilsner
Carsten
Jeg må eftersøge en rørskære.
Bedste hilsner
Carsten
En rørskærer er nok ikke
En rørskærer er nok ikke så godt da den krymper røret hvor den skærer, jeg vil bruge en bajonetsav, det gør ikke noget du kommer til at save lidt skævt da det vil forhindre rørrene i at dreje sig i forhold til hinanden når de bliver samlet med en muffe.
Hej Carsten En Vinkelsliber med en
Hej Carsten
En Vinkelsliber med en tynd skæreskive på..
De fås i kun 1mm tykkelse.. Varmer ikke ret meget, og fjerne næsten ingen ting..
Hilsen Henrik
En Vinkelsliber med en tynd skæreskive på..
De fås i kun 1mm tykkelse.. Varmer ikke ret meget, og fjerne næsten ingen ting..
Hilsen Henrik
Tilbage til "Generelt teknisk forum"