Kære alle.
Kender i det at man lover nogen noget, så går der nogen tid, der sker alt muligt, og så glemmer man det.
Det var sket for mig.
Jeg lovede at hvis man fik mine chambered exhaust gratis, så skulle man bare skrive noget her på forum. Mange meldte sig, men den første var Søren Lund. Vi talte i telefon, og jeg sagde, at den var fin og fjong og når jeg kom forbi og hvad har vi haft.
Søren var så venlig at sende mig en lille "rykker", med en lille ordlyd "min bil vil have lyd".
Se "rørene" lå oppe på loftet hos MB Motor i Græsted, og Michael er en travl mand, men det lykkedes at få dem ud på pladsen, foran den store garagedør, så jeg kunne hente dem.
Jeg øvede mig jo som juniorsvejser da jeg skulle sætte det hele sammen, og det virkede, men jeg har jo også fået bemærkningen: "hvem er fjolset der har svejset på din udstødning" ?
Standardsvaret er jo: "en kammerat"
Michael har formået, at skille mine fjollesvejsninger ad, så nu kan Søren bare gå i gang med at lave noget lyd, for alt er leveret i haven ved siden af tønden, lige til at gå til, alt hvad der skal købes er to nye doughtnut pakninger.
Men det som jeg i virkeligheden ville sige var egentlig noget om ansvarlighed. For ved siden af "rørene" stod der en lille papkasse med mit navn på, og i den var mit med leverede bagtøjsoliekit, mine "becels" og det der var pillet min bil, det var jeg glad for.
Jeg skal ikke være en reklamesøjle, men som hobbymand på mit niveau, har jeg lært nogle begrænsninger sammen med Michael, jeg tager mig af kosmetik, og det undervogn (jeg kan finde ud af), han tager sig af maskineriet, og monterer ny karburering til foråret (og sikkert nogle andre ting jeg ikke har tænkt på).
For "damperen" var flink og rar før, men nu er ondskabsfuld, og det er dejligt.
Lykkemark
Endeligt skete det
-
Hej Lykkemark og I andre, Jeg
Hej Lykkemark og I andre,
Jeg var lidt skuffet over lyden i min nyanskaffede Corvette, en 72 Cab jeg importerede sidste forår, den var for civiliceret. Havde ikke tænkt på at skifte udstødningen, men tanken om at bore et par huller havde strejfet mig.
Nu har en kammerat leveret løsningen, et nyt chambered exhaust system, som skal på hurtigst muligt, så jeg kan nå at komme ud og nyde den fulde V8 lyd inden vinteren kommer.
Prisen, ja Lykkemark har givet mig den gratis, men prisen er alligevel høj da jeg senere skal skrive et indlæg her på forum. Og der er noget at leve op til i forhold til de indlæg Lykkemark skriver, humoristiske og samtidigt meget saglige, med en masse forståelige oplysninger og links.
Her kan I se hvad jeg fandt da jeg kom hjem fra Tyskland, leveret lige til garage porten.
Jeg kommer tilbage.
Søren
5619
Jeg var lidt skuffet over lyden i min nyanskaffede Corvette, en 72 Cab jeg importerede sidste forår, den var for civiliceret. Havde ikke tænkt på at skifte udstødningen, men tanken om at bore et par huller havde strejfet mig.
Nu har en kammerat leveret løsningen, et nyt chambered exhaust system, som skal på hurtigst muligt, så jeg kan nå at komme ud og nyde den fulde V8 lyd inden vinteren kommer.
Prisen, ja Lykkemark har givet mig den gratis, men prisen er alligevel høj da jeg senere skal skrive et indlæg her på forum. Og der er noget at leve op til i forhold til de indlæg Lykkemark skriver, humoristiske og samtidigt meget saglige, med en masse forståelige oplysninger og links.
Her kan I se hvad jeg fandt da jeg kom hjem fra Tyskland, leveret lige til garage porten.
Jeg kommer tilbage.
Søren
5619
- Vedhæftede filer
-
- cannon 735.jpg (98.75 KiB) Vist 2227 gange