Hejsa.
Jeg har lige importeret en C5 Z06 årg. 2003 hjem fra USA.
Bilen er nu ved at være klar til toldsyn - dog mangler jeg at få ændret lidt på positionslyset foran. Som de fleste af jer sikkert ved er positionslyset og blinklys orange - i samme lygte/pære.
Er der nogle som har erfaring med denne ombygning således at positionslys lyser hvid samt blinklys orange ?
Mvh Jan.
Positionslys C5
Hej Jan Tillykke med nyerhvervelsen !
Hej Jan
Tillykke med nyerhvervelsen !
Mht. positionslyset, har jeg lavet et ekstra hul til en 5w-fatning i bunden af positionslygterne, og sat en separat hvid positionslygtepære i, det er ikke så kompliceret, og virker upåklageligt.
Hilsen Karsten
Tillykke med nyerhvervelsen !
Mht. positionslyset, har jeg lavet et ekstra hul til en 5w-fatning i bunden af positionslygterne, og sat en separat hvid positionslygtepære i, det er ikke så kompliceret, og virker upåklageligt.
Hilsen Karsten
Corvettes-The Bad Boy Toy

Hej jan Du kan sende mig
Hej jan
Du kan sende mig en mail på jens@proforma.dk så skal jeg sende dig en tegning med et diagram om hvordan du kan lave om til europa lys med sideblink.
Hilsen bondemand
Du kan sende mig en mail på jens@proforma.dk så skal jeg sende dig en tegning med et diagram om hvordan du kan lave om til europa lys med sideblink.
Hilsen bondemand
Hej Jan. Som Karsten siger,
Hej Jan. Som Karsten siger, så er en løsning at sætte en ekstra pære i. Dette kan også gøres i tågelygterne hvis der er sådanne. Med hensyn til sideblink, så synes jeg den løsning jeg har lavet på min C6 er god. Jeg har blot tilsluttet sidelys/markeringerne til blink-relæet og det syntes synsmanden faktisk var godt. Blot en ide.
-
Hej drenge. Tak for hjælpen.
Hej drenge.
Tak for hjælpen. Jeg har nu monteret ekstra fatning med 5w klar pære.
Jeg var til Toldsyn / registreringssyn i går eftermiddags - med et positivt resultat :o) Bilen er nu klar til at få monteret nr. plader...
Vi ses derude.
Mvh Jan
Tak for hjælpen. Jeg har nu monteret ekstra fatning med 5w klar pære.
Jeg var til Toldsyn / registreringssyn i går eftermiddags - med et positivt resultat :o) Bilen er nu klar til at få monteret nr. plader...
Vi ses derude.
Mvh Jan
Tilbage til "Generelt teknisk forum"