Hej
Jeg har kigget, på en pioneer cd-radio, hos ecklers til min C4, mit spørgsmål går ud på, at man kunne få en med bose, og en uden, er der nogen der ved hvad det er? Har prøvet at slå det op, men uden held.
Mvh. brian l. jensen
cd-radio
Hej Jeg har kigget, på
Hej
Jeg har kigget, på en pioneer cd-radio, hos ecklers til min C4, mit spørgsmål går ud på, at man kunne få en med bose, og en uden, er der nogen der ved hvad det er? Har prøvet at slå det op, men uden held.
Mvh. brian l. jensen
BOSE er den orginale radio i de fleste C4´er, tjek dit RPO mærke i låget mellem sæderne, eller bagerums klappen (afhængig af årgang), hvis den orginale radio stadig sidder i bilen kan du bare se på den, den ska ha et BOSE emblem. Højtalerne har også dette emblem.
BOSE systemet har en forstærker ved hver hverhøjtaler, og kun pre-amp i selve radio enheden. Hvor en almindelig radio har både Pre-amp og "slave amp" iindbygget og sender det fuldt forstærkede signal til højtalerne.
Hvis du skal have en almindelig radio i en BOSE bil kan det være nødvendigt at skifte alle højtalere til almindelige enheder. DOG har engang set nogle konverterings kits, så BOSE højtalerne bruges med alm. radio, hvor amp delen bypasses.
SÅ hvis dine højtalerne virker og spiller fint, og du bare gerne vil have CD kan du køb en BOSE kompatibel radio. Er højtalernen færdige, kan du lige så godt skifte til std. DIN radio.
Du kunne også søge på ebay og finde en brugt radio fra en nyere C4 der har CD..
hej lars tak for hjælpen. mvh. brian
hej lars
tak for hjælpen.
mvh. brian
tak for hjælpen.
mvh. brian
Tilbage til "Generelt teknisk forum"