Det er jo ingen hemmelighed at jeg har været meget mellemfornøjet et stykke tid, og pludselig som sendt fra himlen dumper der 5 timers total livsglæde lige ned i knoppen på een.
Jeg havde for et snart godt stykke tid siden, set billeder af Nillermenneskets nye garage, medsamt billeder af hans corvette "konstruktion" og den lille frække røde Lotus Seven, med hyper forbudt for børn motor. Jeg havde så sagt til Nillerdreng, at den gad jeg godt se i virkeligheden, og jeg ville også gerne se hans coiloverkonstruktion samt garageanlæg.
"Så ringede telefonen igår, hej det er Nillerdreng og det bliver solskin i morgen, og der skal køres Lotus, hvad tid er du her"?
"Øhm, ja, jo, Jeg kan da køre klokken 10 herfra, øhh"
"Fedt så er du her halvtolv, det bliver psykopatfedt"
Som sagt som gjort, jeg ankom til Nillers adresse kl godt 12 og så begyndte løjerne.
Vi startede med Corvetten.
Delene blev gennemgået og forklaret, ligeså glasfiberarbejde (det er topgun) vi gennemgik hele fotodokumentationen omkring ruderamme etc etc. Jeg synes og det vil i andre også synes at den Vette simpelthen fremstår superskarp, og virkelig personlig.
Jeg ville ønske at jeg havde kreativitet, til i den grad at skabe noget så personligt, men jeg er henvist til at nyde at andre har det, men det er nu heller ikke så ringe.
Vort nye medlem Elektrikeren kikkede også forbi og onkel Møbelmand var med på telefonen, for at følge slagets gang.
Nu kom så oplevelsen, Lotus turen, to halvgamle halvtykke drenge i den sidste halvdel af halvtredserne, fastspændt i H-seler i hver sin siddebrønd, der ville have været rummelige for 25 kg siden, på med "bluesbrothers" solbrillerne, et vrid på nøglen og de 348HK fra en ny smallblock siger "godaw" gennem de to ikke dæmpede sidepipes, til et køretøj på omkring 700 kg, du alt sig forbarmende. Sådan må det føles at være kanonkonge.
I mit liv har jeg haft fornøjelsen at prøve mange biler, også mange eksotiske, men dette var køreglæde i sin mest rendyrkede form, det må være så tæt på en formel bil, man overhovedet kan komme. Jeg vil ikke bruge ordet fedt, xfactor, dette var the real deal, en virkelig oplevelse, jeg kan leve på meget meget længe. Jeg blev meget meget forelsket i den bil.
Vi holdt på et tidspunkt et lille pitstop, og indtog en velfortjent pariserbøf, og fortsatte derefter løjerne, og ja den fik GAS.
Vi afsluttede med et vennekram klokken 16.30 og et tak for idag.
Hele vejen hjem, sad jeg og tænkte på oplevelsen, der var i klasse med mit første faldskærmsspring.
Denne oplevelse ville jeg aldrig have fået, hvis jeg ikke havde lært Nillermennesket at kende her gennem klubben.
Tak for en dejlig dag.
Lykkemark:o
Glad i låget dag med Nillerdreng !
-
Hej Bent Det var en rigtig
Hej Bent
Det var en rigtig sjov dag, og tak for bøf og pils.
Var lige ude at lægge et par streger, hist og her ved 19.30 tiden. ( Den bliver jo alt andet lige lidt lettere, med kun en velvoksen person i ):driving:
Nu venter vi bare på at solen igen skal dukke op i morgen. Så får den en tur mere.
Snakkes ved:seeya:
Niels
Det var en rigtig sjov dag, og tak for bøf og pils.
Var lige ude at lægge et par streger, hist og her ved 19.30 tiden. ( Den bliver jo alt andet lige lidt lettere, med kun en velvoksen person i ):driving:
Nu venter vi bare på at solen igen skal dukke op i morgen. Så får den en tur mere.
Snakkes ved:seeya:
Niels
Hej El Presidente. Jieg er "
Hej El Presidente.
Jieg er " dødmisundelig " på dig og din tur i Nillerdrengens Super Seven. Jeg bruger restferie på at støbe gulv i en gammel svinestald og jeg tror jeg på nuværende tidspunkt har slæbt mindst 10 tons beton ind. På et tidspunkt undrede det mig at mine fingernegle var slidte ovenpå indtil det gik op for mig at det var fordi de slæbte hen ad jorden når jeg gik ....
Altimens jeg går og utålmodigt venter på klarmelding fra maler, hvor 73" erens kofanger er til " mainicure ".
Hvis jeg nogensinde skulle have en bil nr. 4 (5, 6 eller 7) skulle det helt sikker være en Super Seven, gerne med R500 status. Se blot turen på Nürburgring på You Tube.
Nillerdrengen:
Må vi ikke nok se denne super bil.
M.v.h.
John
Jieg er " dødmisundelig " på dig og din tur i Nillerdrengens Super Seven. Jeg bruger restferie på at støbe gulv i en gammel svinestald og jeg tror jeg på nuværende tidspunkt har slæbt mindst 10 tons beton ind. På et tidspunkt undrede det mig at mine fingernegle var slidte ovenpå indtil det gik op for mig at det var fordi de slæbte hen ad jorden når jeg gik ....
Altimens jeg går og utålmodigt venter på klarmelding fra maler, hvor 73" erens kofanger er til " mainicure ".
Hvis jeg nogensinde skulle have en bil nr. 4 (5, 6 eller 7) skulle det helt sikker være en Super Seven, gerne med R500 status. Se blot turen på Nürburgring på You Tube.
Nillerdrengen:
Må vi ikke nok se denne super bil.
M.v.h.
John
Hej Niller tak for turen hmmmmmmm.
Hej Niller
tak for turen hmmmmmmm. Hva med
os andre der skal arbejde !!
Jeg venter stadig på du kommer
forbi butikken og giver en tur.
Du har jo laaaaang ferie.
henrik
henrik
-
Hej Niller tak for turen hmmmmmmm.
Hej Niller
henrik
Hr. Grand
Aftalen var at du skulle kikke ned, men du kan nå det endnu.
De udløber kl. 24.00
Snaks ved
Niels
-
Og mig havde han lovet
Og mig havde han lovet at komme forbi i går hvor jeg var hjemme så vi kunne prøve Lotus'en, men det har Nillerdrengen sikkert glemt....
Og hvad hører man så fra naboerne når man kommer hjem her til aften:
" Du Preben, der har været to halvgamle rockertyper i en rød åben sportsvogn og dytte helt vildt ude foran dit hus. Jeg ved ikke om det er nogen du kender ?"
" Næhh. Det ved jeg sku heller ikke men det er sikkert Nillerdrengen fra corvette klubben"
Og det har det jo sikkert været eller hvad ? :-)))
Sonne
Og hvad hører man så fra naboerne når man kommer hjem her til aften:
" Du Preben, der har været to halvgamle rockertyper i en rød åben sportsvogn og dytte helt vildt ude foran dit hus. Jeg ved ikke om det er nogen du kender ?"
" Næhh. Det ved jeg sku heller ikke men det er sikkert Nillerdrengen fra corvette klubben"
Og det har det jo sikkert været eller hvad ? :-)))
Sonne
Jeg nappede så lige en
Jeg nappede så lige en tur sammen med Nilleren her i eftermiddages solen.
For ind i H......e hvor den lille raket hurtig.
Martedal
For ind i H......e hvor den lille raket hurtig.
Martedal
Super at høre at i
Super at høre at i hygger jer.
Jeg har opgivet at kigge efter
den lille røde, selvom han kun
skulle køre 5 km, for at vi
arbejdsheste kunne ha fået en
lille tur. Men nej så hellere spise
pølser og drikke chocio. :-))
henrik
henrik
-
Super at høre at i
Super at høre at i hygger jer.
henrik
Her må jeg lige korrigerer dem hr. Grand. Det var IKKE pølser, og chocio, men en vel tilrettelagt pariserbøf med en dertil velsmagende classic fadbamse.
Der er dømt prøveplader fredag, og lørdag, så mon ikke det skulle lykkes denne gang.
Du ringer bare. De bliver hentet ved 10 tiden. Jeg kikker lige forbi i butikken
Niels
SÅDAN SKAL DET LYDE GAMLE
SÅDAN SKAL DET LYDE GAMLE JAS .
jEG HAR SPÆNDT HJÆLMEN.
SES
HENRIK
jEG HAR SPÆNDT HJÆLMEN.
SES
HENRIK