Hjææælp...:confused:
Jeg vil skrive en artikel om min bil til vores blad....men er totaaaalt computer-spadser...
Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig igang?
Jeg har læst hvordan og hvorledes i bladet men alle de der WWW og :// osv...det kan jeg ikke hitte ud af.:smash:
/Henrik
Artikel til vores klubblad
Jeps, hjælp på vej. Du skriver
Jeps, hjælp på vej.
Du skriver NÆSTEN som der står i bladet (der er i øvrigt ingen www)
skriv:
ftp://web01.sk.mcn.dk og ikke mere
bruger og kode som anført i bladet.
Deadline til bladet var 01-12, men jeg tror du når det:hurray:
allan
medlemsinfo
skriv:
allan
medlemsinfo
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Jeg vil håbe, at de
Jeg vil håbe, at de venter lidt med Deadline, jeg har også noget.
Brian
Brian
Hjææælp...:confused: Jeg vil skrive en artikel
Hjææælp...:confused:
Jeg vil skrive en artikel om min bil til vores blad....men er totaaaalt computer-spadser...
Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig igang?
Jeg har læst hvordan og hvorledes i bladet men alle de der WWW og :// osv...det kan jeg ikke hitte ud af.:smash:
/Henrik
Allan og merc!
Jeg bukker og takker...og gør forsøget...kryds fingre for mig nu hvor jeg vover mig ud på glat is..:cheers2:
Jeps, hjælp på vej. Du skriver
Jeps, hjælp på vej.
skriv:
allan
medlemsinfo
Hey Allan!
øhhh..det får jeg ikke ret meget ud af....der står et eller andet volapyk....index og nogle tal og regnskab og refarat....det er jo ikke lige det jeg skal bruge :willy_nilly:
/Henrik
Rolig nu- - - så er
Rolig nu- - -
så er du det rigtige sted, gør som anført øverst "side" og "stifinder", så får du et udseende du kender. Du skal muligvis logge ind med de samme koder igen.
Find den mappe du vil kopiere på din egen PC, højreklik og "kopier" - gå til ftp vinduet - højreklik og "sæt ind" og wupti din mappe med artikkel og billeder er på ftpserveren. Går du tilbage til den "mærkelige" side og trykker opdater, vil du se at din mappe også er der.
Jeg har lis'se lige overført et billede af grønærten, så jeg ved det virker:hurray:
Allan
så er du det rigtige sted, gør som anført øverst "side" og "stifinder", så får du et udseende du kender. Du skal muligvis logge ind med de samme koder igen.
Find den mappe du vil kopiere på din egen PC, højreklik og "kopier" - gå til ftp vinduet - højreklik og "sæt ind" og wupti din mappe med artikkel og billeder er på ftpserveren. Går du tilbage til den "mærkelige" side og trykker opdater, vil du se at din mappe også er der.
Jeg har lis'se lige overført et billede af grønærten, så jeg ved det virker:hurray:
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Rolig nu- - - så er
Rolig nu- - -
Allan
ok.....det prøver jeg...
Men hvor skal jeg højreklikke i det der "FTP" halløj?
ja det her er sgu slet ikke mig...det kan du nok høre :smash:
På ftp-siden i windowsudgaven højreklikker
På ftp-siden i windowsudgaven højreklikker du bare i det hvide felt, evt. lige under sidste fil/mappe, og derefter "sæt ind"
Gooood Luck
Allan
Gooood Luck
Allan
På ftp-siden i windowsudgaven højreklikker
På ftp-siden i windowsudgaven højreklikker du bare i det hvide felt, evt. lige under sidste fil/mappe, og derefter "sæt ind"
Gooood Luck
Allan
Allan ved du om ftp-serveren er nede jeg synes ikke jeg kan logge ind ?
Til David Jeg har lige prøvet
Til David
Jeg har lige prøvet at logge på lørdag 23:20, det virker fint, hvis du følger anvisningen i denne tråd. :hat:
Allan medlemsinfo
Jeg har lige prøvet at logge på lørdag 23:20, det virker fint, hvis du følger anvisningen i denne tråd. :hat:
Allan medlemsinfo