Hej venner
Jeg har idag været ude og se efter numre på min motor. Jeg ved at den ikke er original, da jeg har papirer på en nyrenoveret "Chevrolet 3,5 liter motor" der er lagt i i 1988.
De numre jeg fandt var -
På blokken lige ved gearkassen 3970010
Foran topstykket i passagersiden - med småt - 16B579722
Samme sted - med større skrift - K04 21 CMJ
Hvad siger disse tal jer?
Bilen er købt som en Corvette fra 1975 med TH400 gearkasse.
Motoren virker utrolig frisk og lægger faktisk utrolig godt fra land. ;-)
Vette-Hilsen
Claes
Motor ID
-
Hej venner Jeg har idag været
Hej venner
Jeg har idag været ude og se efter numre på min motor. Jeg ved at den ikke er original, da jeg har papirer på en nyrenoveret "Chevrolet 3,5 liter motor" der er lagt i i 1988.
De numre jeg fandt var -
På blokken lige ved gearkassen 3970010
Foran topstykket i passagersiden - med småt - 16B579722
Samme sted - med større skrift - K04 21 CMJ
Hvad siger disse tal jer?
Bilen er købt som en Corvette fra 1975 med TH400 gearkasse.
Motoren virker utrolig frisk og lægger faktisk utrolig godt fra land. ;-)
Vette-Hilsen
Claes
3970010 er en af de mest brugte producerede 350 cui chevy blokke og er produceret fra 69'-80' (blev i '69 også brugt til 302 og 327)
CMJ suffix er en 1974 350 cui fra en fullsize, med application "t4OO police" hvad end det så betyder :-)
Men sandsynligvis kan du ikke bruge disse numre til en flyvende fis når motoren er renoveret/ombygget. Prøv også at finde model numret på topstykkerne, det giver også en lille indikation om ydelse.
Hej Roald Tak for dit svar. Jeg
Hej Roald
Tak for dit svar.
Jeg har nu også set på nettet at de skriver "Fullsize T400 Police" når man taster CMJ koden ind. Gad hvide hvad det er for noget - måske en motor fra en politibil?
Jeg skal vel have ventildækslerne af for at se numrene i topstykkerne - det gider jeg ikke rode med nu. Skiller generelt ikke noget ad, der virker. :Angel_anim:
Kunne være sjovt at få den på rullefelt en dag. Jeg håber vi i klubben laver et rullefelt-arrangement igen.
Vette-hilsen
Claes
Tak for dit svar.
Jeg har nu også set på nettet at de skriver "Fullsize T400 Police" når man taster CMJ koden ind. Gad hvide hvad det er for noget - måske en motor fra en politibil?
Jeg skal vel have ventildækslerne af for at se numrene i topstykkerne - det gider jeg ikke rode med nu. Skiller generelt ikke noget ad, der virker. :Angel_anim:
Kunne være sjovt at få den på rullefelt en dag. Jeg håber vi i klubben laver et rullefelt-arrangement igen.
Vette-hilsen
Claes
Tilbage til "Generelt teknisk forum"