Kan det passe at man kan justerer indsugning af benzin på de bagerste "barrells" på en Holley ved hjælp af de to forreste dyser ? Det ser ud som om det er den eneste justeringsmulighed ?
MIn 454 (475 hk) får alt for meget benzin når der gives fuld gas, CO'en er oppe på 10 %.Derimod kører den fint ved start og i mellem leje.
Hvad er løsningen ? Kan man dyse sig ud af problemet, eller skal der en mindrer karburator på ? Kører med 750 cfm.
MVh Smipe
Justering af Holley 4150
Kan det passe at man
Kan det passe at man kan justerer indsugning af benzin på de bagerste "barrells" på en Holley ved hjælp af de to forreste dyser ? Det ser ud som om det er den eneste justeringsmulighed ?
MIn 454 (475 hk) får alt for meget benzin når der gives fuld gas, CO'en er oppe på 10 %.Derimod kører den fint ved start og i mellem leje.
Hvad er løsningen ? Kan man dyse sig ud af problemet, eller skal der en mindrer karburator på ? Kører med 750 cfm.
MVh Smipe
der skulle da meget gerne sidde et par dyser bagerst også, nr 79 på denne tegning, det kan også være powervalven som driller (nr 84 på tegning) :


Tilbage til "Generelt teknisk forum"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster