endelig

Alm. snak
Martedal

endelig

Indlægaf Martedal » 15. aug 2009, 09:58

Så har projekt vinterhygge (nu sommerhygge), nået bunden, herfra går det fremad.

ramme før POR15 (det er da bare et lille vidundermiddel)

ramme næsten færdig med POR15. (klokken blev for mange igår)

Næste uger ryger body til maleren og kommer matsort tilbage. Jeg har travlt med at samle bagerste ophæng så rammen kan komme ud og få en ny frisk motor.

Nogen der ved hvad der hvide numre på højre side af rammen er for noget ?

Lykkemark

Nøjj Martedal Jeg har altid luret

Indlægaf Lykkemark » 15. aug 2009, 20:03

Nøjj Martedal

Jeg har altid luret lidt på hvordan en "rugbrødsmotor" i virkeligheden så ud, og så viser det sig at jeg har næsten een magen til i haveskuret.:coolgleamA:

Lykkemark

John #817

Ja jeg er også lidt

Indlægaf John #817 » 15. aug 2009, 20:11

Ja jeg er også lidt spændt på at se, hvormeget benzin der kan være i den trillebør :cheers2:

Shark

Stencils

Indlægaf Shark » 16. aug 2009, 12:09

Hej Martedal

De hvide numre er ID numre som rammefabrikanten lavede. Det er derfor de står på hovedet...
Hvis du går meget op i originalitet kan du købe stencil kits så du kan male nye numre på den flot renoverede ramme :seeya:

Mvh.
Karsten

Martedal

Jeg har malet fint og

Indlægaf Martedal » 16. aug 2009, 23:30

Jeg har malet fint og flot uden om dem, der var ikke noget afskalning eller rust ved dem, så jeg syntes det var lidt sjovt at lade dem forblive.

tak for svar..

Og jeg vælger fuldstændig at ignorere kommentarer om min topprofessionelle rammedolly:):):)
(det må have været et syn for guder da jeg hankede op i den og kørte rammen uden for til affedtning og zinkpriming)

Martedal

Tilbage til "Generelt forum"