Forvirrende hjemmeside ?

Alm. snak
usa1#137-841

Forvirrende hjemmeside ?

Indlægaf usa1#137-841 » 9. aug 2009, 09:39

Jeg syntes efterhånden at hjemmesiden er blevet noget forvirrende.
F.eks. "VEJLE HAVN" , Man går ind og kikker, spontanmøde på Vejle havn, fint, alle tiders ide, men jeg bor jo i Helsingør og behøver ikke mere at se på denne tråd.
Det er da mærkeligt at de bliver ved med at skrive om Vejle havn, det er jo ved at være længe siden, man prøver at klikke på sidste indlæg og nu handler det pludselig om alt andet som man er gået glip af, fordi overskriften intet har med emnet at gøre.
Man er nødt til at klikke sig ind på alle temaer for at se om de har skiftet emne.
Jeg syntes at det var bedre da indlæggene kom frem i den rækkefølge de blev skrevet, uanset emne, så kunne man lettere overskue siden.

Hilsen Flemming.:banghead:

John #817

Jeg syntes efterhånden at hjemmesiden

Indlægaf John #817 » 9. aug 2009, 11:17

Jeg syntes efterhånden at hjemmesiden er blevet noget forvirrende.
F.eks. "VEJLE HAVN" , Man går ind og kikker, spontanmøde på Vejle havn, fint, alle tiders ide, men jeg bor jo i Helsingør og behøver ikke mere at se på denne tråd.
Det er da mærkeligt at de bliver ved med at skrive om Vejle havn, det er jo ved at være længe siden, man prøver at klikke på sidste indlæg og nu handler det pludselig om alt andet som man er gået glip af, fordi overskriften intet har med emnet at gøre.
Man er nødt til at klikke sig ind på alle temaer for at se om de har skiftet emne.
Jeg syntes at det var bedre da indlæggene kom frem i den rækkefølge de blev skrevet, uanset emne, så kunne man lettere overskue siden.

Hilsen Flemming.:banghead:

Hej,

Et af problemerne er at tråden drejer væk for emnet (jeg gør det også)
Det ville være fint, at man starter en ny tråd, når den begynder at "dreje" væk for det oprindelige emne/problem/snak. Men det er svært nogle gange, syntes jeg, fordi den er "ligesom" lidt igang :-)

En ting jeg godt kunne tænke mig i forum, er en "tilbage" knap i bånden af en tråd, så man ikke skal scrolle op. (ligesom i forumcorvette i USA)

/John #817

Gizmo69

...kan kun gi` Flemming ret.

Indlægaf Gizmo69 » 11. aug 2009, 06:52

...kan kun gi` Flemming ret. Meget forvirrende at "Generelt forum" også bliver brugt til teknisk snak og omvendt at "Teknisk forum" bliver brugt til generel snak. :svengo:

JR

Tilbage til "Generelt forum"