Man tror jo det er løgn

Alm. snak
Lykkemark

Man tror jo det er løgn

Indlægaf Lykkemark » 6. aug 2009, 22:18

at man kan lære noget når man er til sommertræf, men det kan man, og så ovenikøbet af Jyder:ack2:

Se det var jo sådan at de tre vise mænd: Sæbeløjseren, Finn og Bruno stillede sig op med sædvanlig kritisk mine og kikkede ned i maskinrummet på dampmaskinen. Der blev udstødt de sædvanlige suk og tjah og hmm'er som der jo gør når tre så store begavelser er indenfor en små fire kvadratmeter.

Da de havde tænkt sig om en middagslurstid, blev de enige om at det sikkert var normalt for sjællændere at fjerne alt aircon udstyr, men at lade aircon'ens kølerelement der næstent er lige så stort som selve køleren blive siddende så den kan skygge for luften til kølerelementet, så motoren bliver alt for dejlig varm:thumbs:

Så jeg har fjernet den nu, kørte en tur på et halvt hundrede kilometer, og må nu konstatere at nu skal jeg sætte thermostaten i igen, for nu er den for kold:hurray:

Så tænkte jeg så må du også hellere give damperen en danskvandskur, så jeg hentede to Ramlösa uden citrus men med brus, og en Tuborg til mig selv.
Damperen fik de to vand i Q-jet'en, det sagde hverken puf eller pof eller røg, så det var der ikke noget ved. Men den kolde Tuborg var fin.

Tak for rådet gutter.

Lykkemark

Gæst

Ja Bent, der kan skrives

Indlægaf Gæst » 6. aug 2009, 22:44

Ja Bent, der kan skrives mange sider om hvad du kan lære af vi jyder, :iamwithstupid:nu har jeg jo ikke såden en lille motor i, så der er brug for lidt mere luft til en rigtig Corvette-motor som er en 502 cui 8,5 ltr. :bus:
tak for sidst. Per

bruno-886

Dansk vand til dampmaskinen,Tuborg til

Indlægaf bruno-886 » 7. aug 2009, 08:41

Dansk vand til dampmaskinen,Tuborg til dig selv:cheers2:,og ja Tak til os.
Gode råd er gratis siger man men vi vil nu heller have en øl.

Tilbage til "Generelt forum"