Da min datter skal starte på handelshøjskolen i Århus til september, vil jeg høre om der er en herinde, der har forbindelse til en ledig lejlighed i nærheden af H.H. Vi kunne også være intereseret i et køb, såfremt dette ikke oversteg 1mill.
mvh Frank Lesemann
23 43 42 53
Hjælp lejlighed i Århus søges
Jeg skal til at sælge
Jeg skal til at sælge min mors andelsbolig i Museumsgade. Relativ ny andelsforening fra starten af firserne.Der er tale om en lejlighed på ca. 60 m2 2 værelser pænt badeværesle og et stort spisekøkken.
Andelskroneværdi 1.278.000 sælges for 1.000.000,-
Månedlig husleje kr. 2.400,-
venlil hilsen
Kim G
mobil 20 41 29 03
Andelskroneværdi 1.278.000 sælges for 1.000.000,-
Månedlig husleje kr. 2.400,-
venlil hilsen
Kim G
mobil 20 41 29 03
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725
-
Hej Kim Tak for budet. Vi er
Hej Kim
Tak for budet.
Vi er lige nu brændt varm på en ejerlejlighed i Åbyhøj, tæt ved handelshøjskolen. Det kræver lige datterens accept da hun er på ferie og kommer hjem i weekenden :bike: .
Mvh Frank
Tak for budet.
Vi er lige nu brændt varm på en ejerlejlighed i Åbyhøj, tæt ved handelshøjskolen. Det kræver lige datterens accept da hun er på ferie og kommer hjem i weekenden :bike: .
Mvh Frank
-
Søgning er indstillet Hun har
Søgning er indstillet
Hun har godkendt lejligheden med glæde. Så nu skal far og søn igang med at renovere lejlighed og bl.andet sætte nyt køkken op :banghead: inden studie start.
Mvh Frank :seeya:
Hun har godkendt lejligheden med glæde. Så nu skal far og søn igang med at renovere lejlighed og bl.andet sætte nyt køkken op :banghead: inden studie start.
Mvh Frank :seeya:
Tilbage til "Snak / off topic"